اخبار داغ

رئیس گروه دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خبر داد؛

فعالیت ۴۳ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در خراسان شمالی

فعالیت ۴۳ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در خراسان شمالی
علی اصغر نودهی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی تعداد 43 موسسه فرهنگی قرآن و عترت مشغول به فعالیت هستند، گفت: موسسات قرآنی تا 20 آذر می توانند در سامانه ثبت اطلاعات موسسات ثبت نام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر نودهی، رئیس گروه دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در گفتگو با عصراترک با اشاره به اینکه سامانه ثبت اطلاعات مؤسسات کشور از پنجم آذرماه آغاز به کار کرده اند، گفت: موسسات قرآنی استان تا روز 20 آذرماه مهلت دارند که در سامانه   Qia.ir برای ثبت نام موسسات اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد:  در فاز نخست، تمامی اطلاعات مربوط به مؤسسه مانند، مدیرمسئول، مدیرعامل، اعضای هیئت مؤسس، هیئت مدیره، مربیان و بازرسان، اطلاعات مربوط به ساختمان، اساسنامه، استقلال مؤسسه یا وابستگی به مؤسسات دیگر جمع‌آوری می‌شود.

,


نودهی با اشاره به همکاری سازمان دارالقرآن‌ الکریم کشور  برای ارائه اطلاعات مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: با توجه به تدوین آئین‌نامه‌های جدید مشترک مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت کشور و لزوم پایبندی به مفاد این آئین‌نامه‌ها، در این سامانه اطلاعات مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نیز دریافت می‌شود تا مدیریت و نظارت بهتری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گیرد.

,
,


این مقام مسئول اظهار کرد: در فازهای بعدی سامانه، مسئله نظارت بر موسسات، حمایت‌ها، تسهیلات و فرایندهای آموزش نیز به این سامانه افزوده خواهد شد. 

,
,


وی خاطرنشان کرد: حمایت از فعالیت مؤسسات و پرداخت سرانه‌ها، فقط بر مبنای داده‌های این سامانه خواهد بود و از مؤسساتی که اطلاعات مربوطه را در این سامانه وارد نکنند در ثبت نام قرآن‌آموزان در آزمون سراسری قرآن و عترت با مشکل جدی روبرو خواهند شد.

,
,


گفتنی است، ۴۳ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در خراسان شمالی در حال فعالیت هستند.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه