اخبار داغ

معاون استاندار لرستان:

۲۰ واحد اقتصادی راکد در لرستان احیا شد

۲۰ واحد اقتصادی راکد در لرستان احیا شد
عبداللهی، معاون استاندار لرستان گفت: 100 واحد اقتصادی لرستان در تملک بانک‌ها بود که تاکنون ۲۰ واحد راکد احیا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در راستای احیای واحدهای صنعتی راکد و غیرفعال، تمرکز بر احیاء ظرفیت‌ها با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت‌های اقتصادی استان در دستور کار قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: سال گذشته ۳۷ واحد تولیدی راکد در استان وارد چرخه تولید شد و همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون با تمرکز بر احیای واحدهای تملیکی توسط بانک‌ها، تعداد ۲۰ واحد احیاء و مجدد به چرخه تولید بازگشت.

,

معاون اقتصادی استاندار لرستان تصریح کرد: در راستای ارتقا و افزایش ظرفیت تولید، واحدهایی که با کمتر از ظرفیت اسمی خود فعال بودند، با تامین منابع و تسهیلات سرمایه در گردش این واحدها تلاش شده که ضمن افزایش تولید و با اجرای طرح‌های توسعه ای این واحدها، زمینه را برای تثبیت اشتغال موجود و همچنین جهت جذب نیروهای جدید فراهم نمایند.

,

عبداللهی عنوان کرد: طبق آمار ارائه شده از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، تعداد ۱۷۰  واحد اقتصادی از این طریق فعال تر شده که علاوه بر حفظ اشتغال موجود، زمینه اشتغال حدود ۲۵۰ نفر را نیز فراهم کرده اند.

,

وی با اشاره به تملک واحدهای تولیدی توسط بانک‌ها گفت: کل واحدهای اقتصادی تملیکی بانک‌ها تا پایان سال گذشته ۱۰۰ واحد اقتصادی بوده که طی سال جاری با تمرکز ویژه ستاد تسهیل استان و پیگیری‌های لازم  و رصد مستمر عملکرد بانک‌ها، بالغ بر۲۰ واحد اقتصادی مجدد احیاء و تعیین تکلیف شده است.

,

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی لازم و همکاری بانک‌ها پیش‌بینی می‌شود این تعداد تا پایان سال افزایش چشمگیری داشته باشند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه