اخبار داغ

پژمانفر در صحن علنی مجلس:

طرح‌ها و لوایح بزن در رو به کمیسیون‌ها ارجاع می‌شود

طرح‌ها و لوایح بزن در رو به کمیسیون‌ها ارجاع می‌شود
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری باید به کمیسیون اصل 90 ارجاع می شد گفت: متأسفانه شاهد بزن در رو در مورد ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی امروز (چهار شنبه 12 آذر ماه 99) در جلسه علنی و در تذکری اظهار داشت: یکی از وظایف هیأت رئیسه در باره ارجاع طرح‌ها و لوایح است که رئیس مجلس این کار را انجام می‌دهد و موظف است که طرح‌ها و لوایح را به کمیسیون‌ها به عنوان کمیسیون اصلی و یا کمیسیون فرعی ارسال کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی گفت: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به کمیسیون شوراها به  عنوان کمیسیون اصلی و به کمیسیون امنیت ملی به عنوان کمیسیون فرعی ارجاع شده است.

,

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: بخشی از طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری مربوط به کمیسیون اصل نود مجلس است و در قانون اساسی و آیین نامه داخلی مجلس وظایف روشن و شفافی در مورد کمیسیون اصل نود تعیین شده است.

,

پژمانفر گفت: درباره ارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری حداقل کار ممکن ارجاع آن به کمیسیون اصل نود به عنوان کمیسیون فرعی می‌بایست انجام می‌شد.

,

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس  تصریح کرد: متأسفانه شاهد بزن در رو در مورد ارجاع طرح‌ها و لوایح به کمیسیون‌ها هستیم.

,

وی در پایان گفت: درباره ارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری سؤال کردم که آیا این کار توسط رئیس مجلس صورت گرفته است که به من پاسخ دادند نایب رئیس مجلس در زمینه ارجاع این طرح به کمیسیون‌ها نقش داشته است. در حالی که او بایستی دقت بیشتری را برای این کار صرف می‌کرد.

,

 

,

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه