اخبار داغ

مسئول آرامستان شهرستان بهار:

تعداد فوتی ها از ۱۵ نفر، به ۲۵ نفر در ماه افزایش یافته است

تعداد فوتی ها از ۱۵ نفر، به ۲۵ نفر در ماه افزایش یافته است
علی قاسملو، تعداد متوفیان یک ماه اخیر در این آرامستان را ۲۷ نفر برشمرد و گفت: تعداد متوفیان در یکی دو ماه گذشته از ۱۵ نفر در ماه به ۲۵ رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی قاسملو، روحانی و طلبه مسجد ابوالفضل شهر بهار است که مسئولیت آرامستان شهر بهار را نیز بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در بازدیدی که از آرامستان شهر بهار داشتیم گفتگویی با این روحانی در خصوص تعداد متوفیان شهر بهار داشتیم.

,

وی در این باره به خبرنگار ما گفت: به طور متوسط در ماه ۱۵ نفر فوتی در آرامستان بهار به خاک سپرده می شوند که این تعداد بین ۱۰ تا ۱۷ نفر در نوسان است.

,

قاسملو ادامه داد: در یکی دو ماه اخیر این تعداد افزایش یافته و به طور متوسط به ۲۵ نفر در ماه رسیده به طوریکه ماه قبلی ۲۷_۲۸ نفر فوتی و این ماه ۲۲_۲۳ نفر فوتی داشتیم که البته اکثرا دارای سن بالای ۵۰ بودند، به طور مثال امروز ۳ نفر فوتی در یک روز داریم که همه به علت کهولت سن فوت شدند.

,

وی افزود: تجربه نشان داده که وقتی به فصل سرد سال وارد می شویم تعداد متوفیان به دلیل بیماری های مختلف بیشتر می شود، یعنی در فصل پاییز، زمستان و اوایل بهار بیشترین مرگ و میر را داریم که شیوع کرونا نیز در این فصل مزید بر علت شده است.

,

وی در مورد تعداد متوفیان کرونایی در این آرامستان گفت: در طی یک ماه اخیر تعداد ۱۲ _ ۱۳ متوفای کرونایی داشتیم و این مسئله زنگ هشداری برای مردم ماست که از تجمعات بپرهیزند تا شیوع بیماری کمتر شده و کمتر شاهد مرگ عزیزانمان بر اثر این بیماری باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه