اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف سبزوار:

پلمپ 65 واحد صنفی متخلف در ایام محدودیت کرونایی

پلمپ 65 واحد صنفی متخلف در ایام محدودیت کرونایی
کیانی از پلمپ 65 واحد صنفی متخلف در ایام محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی کیانی رئیس اتاق اصناف سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به اینکه در ایام محدودیت‌های کرونایی گروه‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف در کنار سایر دستگاه‌های مجری طرح باقدرت در کنار مردم بودند تأکید کرد: در ایامی که کشور به‌صورت سراسری درگیر محدودیت‌های کرونایی  بود بیشترین بازرسی‌ها در حوزه اصناف صورت گرفت که طی این بازرسی‌ها 65 واحد صنفی متخلف مورد پلمپ قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه بازرسی‌ها به‌گونه‌ای بود که در مرتبه اول اخطار  همراه با برگه اخطاریه به‌صورت کتبی بوده است ادامه داد: بیش از 750 مورد از واحدهای صنفی در این دور تذکر گرفته‌اند و تنها 65 واحد با تخلف مجدد پلمپ شدند.

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد واحدهای صنفی شهر در این طرح همکاری صددرصدی خود را نشان دادند افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که همکاری آن باعث روند نزولی بیماری در شهر شده حوزه اصناف است.

,

کیانی همچنین بابیان اینکه سبزوار همچنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر می‌برد و از این بابت بایستی محدودیت‌های گروهای 2،3 و4 ادامه پیدا کند افزود: متأسفانه ادامه این محدودیت‌ها سبب ضرر و زیان اساسی به واحدهای صنفی خواهد شد و بایستی مسئولین راهکار جدیدی را برای کاهش ضرر حاصل از این طرح تدبیر کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه