اخبار داغ

باوجود بی مهری بانک ها برای دریافت اقساط؛

تولید پاپوش های رنگارنگ حاصل ترکیب نخ و الیاف

تولید پاپوش های رنگارنگ حاصل ترکیب نخ و الیاف
این روزها که کسبه و بازار سخت ترین شرایط اقتصادی را می گذرانند، بانک ها برای گرفتن اقساط شرایط را در نظر نمی گیرند و چرخ های تولیدی کندتر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمد یادگاری یکی از کارآفرینان همدانی است که با قبلا در کار تولید الیاف و نخ فعالیت داشته است و حالا نزدیک یکسال است که با دریافت وامی مختصر توانسته کارگاه کوچک جوراب بافی را در ابتدای روستای قاسم آباد همدان دایر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

کارآفرین همدانی به خبرنگار ما گفت: حدود ۵ نفر در کارگاه جوراب بافی مشغول هستیم که دو نفر خانم هستند و در منزل کار بسته بندی را انجام می دهند.

,

, ,

وی افزود: بخاطر آشنایی مختصری که در کارهای قبل با الیاف و نخ دارم تمام سعی خود را می کنم که بهترین و مرغوبترین مواد خام را تهیه کنم تا بتوانم محصولی با کیفیت در اختیار مشتری قرار دهم.

,

یادگاری ادامه داد: خوشبختانه قبل از کرونا در آمد خوبی داشتیم و به همه شهرستانهای همدان محصولات خود را ارسال می کردیم اما با شیوع کرونا کسب و کار بازاری ها خوابیده و به طبع ما هم از این رهاورد بی نصیب نماندیم.

,

, ,

وی با بیان اینکه مبلغی از بانک وام گرفتیم برای خرید دستگاه های جوراب بافی گفت: همه مردم شرایط سخت و ویژه ای را می گذارنند و بازایان شرایط بد اقتصادی را می گذارنند اما بانک توجهی نمی کنند و اگر یک روز قسط عقب بیافتد سریع برای ضامن مشکل ایجاد می کنند.

,

کارآفرین همدانی گفت: دولت باید شرایط بازاریان را بهتر درک کند و شرایط ویژه ای برای کسب و کارها در نظر بگیرد تا چرخ های تولیدی بچرند باید بدانیم که این شرایط گذار است و دوباره به شرایط عادی بر می گردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه