اخبار داغ

فرماندار سرپل ذهاب:

طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور در حال اجراست

طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور در حال اجراست
محبت جمالی نیا گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی به منظور حفاظت از خانواده‌ها و پشتیبانی بیماران به صورت محله محور در شهرستان در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مدیریت مبارزه با کوید ۱۹ طرح شهید سلیمانی در تشکیلات کمیته های معیشتی حمایتی، مراقبتی ، رهگیری و نظارتی در شهرستان انجام شده که در بحث کمیته حمایتی شهرستان چند نقطه از شهرستان به صورت شرایط غیر خانگی برای کسانی که در خانواده مبتلا به بیماری هستند و نیاز به بستری در مراکز بیمارستانی ندارند و یا عملاً دسترسی به امکانات خاصی ندارند برای بهبودی و سلامت خانواده ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا استان و شهرستان طرح شهید قاسم سلیمانی به منظور حفاظت از خانواده‌ها و پشتیبانی بیماران به صورت محله محور در شهرستان در حال اجراست و تعبیه مراکز و محیطی در شرایط قرنطینه غیرخانگی بررسی کردیم و فراهم است.

فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: کارگروهی متشکل از مرکز بهداشت و درمان و بسیج و هلال احمر و دستگاه‌های متولی از بیماران کرونایی که ضرورت بستری در بیمارستان را ندارد و در منازل و یا غیر خانگی می‌توانند قرنطینه شوند حمایت میشود.

وی در پایان افزود: ان شاءلله که با مشارکت و همراهی مردم غیور و صبور شهرستان در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بتوانیم ریشه این بیماری منحوس را در شهرستان و بلکه در کشور بخشکانیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه