اخبار داغ

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان زنجان خبرداد

به‌کارگیری 3000 بسیجی استان زنجان در طرح شهید قاسم سلیمانی

به‌کارگیری 3000 بسیجی استان زنجان در طرح شهید قاسم سلیمانی
عباس بابایی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: در طرح شهید قاسم سلیمانی از ظرفیت 3 هزار نیروی بسیجی در استان زنجان استفاده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طرح شهید قاسم سلیمانی به عنوان طرح مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و سازمان بسیج مستضعفین به منظور مدیریت و کنترل ویروس کرونا به شیوه خانواده و محله محور و مبتنی بر هر خانه یک خانه سلامت در استان زنجان اجرایی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی ادامه داد: در قالب این طرح در مراحل اول از طریق مشارکت مردم و هماهنگی سپاه و بسیج با دانشگاه علوم پزشکی نسبت به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، کاهش میزان بستری و کاهش مرگ‌ و میر اقدام می‌شود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به حمایت از گروه‌های در معرض خطر در قالب طرح شهید سلیمانی، یادآور شد: فرمانده قرارگاه عملیاتی این طرح استاندار بوده و فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان به عنوان فرمانده عملیات این قرارگاه و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی به عنوان دبیر فعالیت‌ها را پیگیری می‌کنند.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از فعالیت 5 کمیته در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی در استان زنجان خبر داد و گفت: کمیته حمایت و قرنطینه برعهده بسیج بوده و کمیته رهگیری و مراقبت نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی پیگیری می‌شود.
,
 
,
بابایی با اشاره به فعالیت صدا و سیمای مرکز زنجان در کمیته آموزش همگانی، بیان داشت: مسئولیت کمیته پایش و نظارت با دانشگاه علوم پزشکی با همکاری بسیج است.
,
 
,
وی از فعالیت تیم‌های مراقبت، حمایت و نظارت در قالب طرح شهید سلیمانی خبرداد و افزود: تیم‌های مراقبتی به خانواده‌هایی که دارای تست مثبت هستند سرکشی کرده و دارو در اختیار آنها قرار داده و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌کنند.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: این تیم ها کمک می کنند تا در صورت امکان مراقبت از بیماران در منزل نگهداری شده و در صورت نبود امکانات لازم، بیماران به نقاهتگاه راهنمایی شده و به مدت 14 روز قرنطینه می‌شوند.
,
 
,
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از ارائه کمک‌های مختلف از جمله بسته معیشتی در قالب طرح قاسم سلیمانی خبرداد و اضافه کرد: کمیته نظارت نیز وظیفه نظارت بر اصناف، اقشار و مراکز فروش مواد غذایی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی انجام می‌دهد.
,
 
,
بابایی برضرورت همکاری خانواده‌ها برای قطع زنجیره بیماری کرونا تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ضروری است افراد دارای تست مثبت به هیچ عنوان در جامعه حضور نیابند.
,
 
,
وی از به کارگیری 3 هزار نیروی بسیجی در سطح استان زنجان برای اجرای طرح شهید قاسم سلیماین خبرداد و ادامه داد: تیم ها به صورت 10 تا 12 نفره فعالیت خواهند کرد.
,
 
,
این مسئول گفت: این طرح از 20 آبان ماه در استان کلید خورده و قرار است از هفته آینده به صورت عملیاتی اجرایی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه