اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

یکی از معابر شهر زنجان به نام شهید فخری‌زاده مزین می‌شود

یکی از معابر شهر زنجان به نام شهید فخری‌زاده مزین می‌شود
عباس راشاد، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: یکی از معابر مهم شهر زنجان در روزهای آینده به نام شهید فخری‌زاده، دانشمند هسته‌ای کشور نامگذاری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پشینهاد نامگذاری یکی از معابر مهم شهر زنجان به نام شهید فخری‌زاده از سوی اعضای شورا داده شده و قرار است در هفته آینده در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در حال حاضر کارهای دبیرخانه‌ای این نامگذاری در حال انجام است، ادامه داد: اوایل هفته آینده جلسه‌ای تشکیل و یکی از معابر به نام شهید فخری‌زاده مزین می‌شود.
,
 
,
این مسئول بیان داشت: معابر متعددی برای نامگذاری به نام نامی شهید هسته‌ای کشور پیشنهاد داده شده است که با تشکیل جلسه و تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر زنجان در نهایت یک معبر مشخص می‌شود.
,
 
,
 رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه برای این نامگذاری آیتم‌های مختلفی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: برای تعیین محل نهایی در حال حاضر فعالیت‌های دبیرخانه‌ای در حال انجام است.
,
 
,
راشاد با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال آینده، گفت: در حال حاضر حدود 70 تا 80 درصد معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زنجان به نام شهدا مزین است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در قالب نرم‌افزاری از لایه "جی‌آی‌اس" تعداد نامگذاری‌ها تا یک ماه آینده مشخص می‌شود، افزود: برای نامگذاری خیابان‌ها به اسم شهدای استان زنجان تصمیمات جدیدی اتخاذ می‌شود.
,
 
,
این مسئول گفت: تلاش شده است تا معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر زنجان به نام یک شهید مزین شود و در صورتی که نام شهیدی هنوز بر سردر کوچه‌ها نباشد، تا زمان برگزاری کنگره شهدای استان این نامگذاری انجام می‌شود.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ادامه داد: از بین شهرهای کشور هیچ شهری در مقایسه با زنجان در این گستره از نام شهدا برای نامگذاری خیابان‌ها و معابر استفاده نکرده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه