اخبار داغ

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد خبر داد؛

تولد ۱۲ نوزاد اسدآبادی در تاریخ لاکچری

تولد ۱۲ نوزاد اسدآبادی در تاریخ لاکچری
نادر ابراهیمی با بیان اینکه ۵ نوزاد دختر و ۷ نوزاد پسر در تاریخ لاکچری ۹۹/۹/۹ در اسدآباد دنیا آمدند، گفت: متولدین این روز بر اساس گواهی ولادت صادره از بیمارستان شناسنامه دریافت می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر ابراهیمی، رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از تولد ۱۲ نوزاد در تاریخ لاکچری ۹۹/۹/۹ در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد ۵ نوزاد دختر و ۷ نفر پسر هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه برخی در شبکه های اجتماعی تولد افراد را در رندترین تاریخ سال  برای دیده شدن موضوع وارونه جلوه می‌دهند، افزود: اینکه اعلام کردند نوزادانی که از اول آذر تا ۱۵ آذر متولد ‌شدند، می‌توانند شناسنامه با تاریخ تولد ۹۹/۹/۹دریافت کنند، کذب است و مقررات هیچ تغییری نکرده و بر اساس گواهی ولادت صادره از بیمارستان‌ها سند تنظیم و شناسنامه دریافت می‌شود.

,

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد با بیان اینکه سازمان ثبت احوال کشور هر ساله تاریخ های لاکچری (روند) را اطلاع رسانی  میکند، منتهی امسال سخنگو سازمان با حضور در صدا و سیما موضوع کمی جذاب شد ، افزود: در این راستا والدین به بیمارستانها  مراجعه و برای زایمان‌های زودهنگام صف تشکیل شد که جای تأسف دارد.

,

وی با تأکید بر اینکه سلامت فرزندان مهمتر از تولد های لاکچری یا رند است، از شهروندان خواست در این زمینه ها به سلامت فرزندان یا همان نوزادان تازه متولد شده خود بیندیشند تا بفکر دریافت تاریخ تولد.

,

۸۸ درصد مردم اسدآباد دارای کارت ملی هوشمند هستند

, ۸۸ درصد مردم اسدآباد دارای کارت ملی هوشمند هستند, ۸۸ درصد مردم اسدآباد دارای کارت ملی هوشمند هستند,

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش به فرصت صدور کارت هوشمند تا بهمن ماه امسال اشاره کرد و گفت: تاکنون ۸۸ درصد مردم شهرستان اسدآباد کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند.

,

وی از افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند ملی خود یا خانواده بالای ۱۵ سال به هر دلیلی نشده‌اند، خواست بعداز تعطیلات برای ثبت نام و اخذ کارت هوشمند ملی اقدام کنند چراکه فقط تا بهمن ماه فرصت باقی است.

,

برای دریافت کارت هوشمند تا بهمن فرصت هست

, برای دریافت کارت هوشمند تا بهمن فرصت هست, برای دریافت کارت هوشمند تا بهمن فرصت هست,

رئیس اداره ثبت‌احوال شهرستان اسدآباد یادآور شد: همچنان ثبت نام برای دریافت کارت هوشمند از طریق  دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان  امام جنب اداره مخابرات انجام می‌شود، افزود: ساعت کاری این دفتر پیشخوان صبح از ساعت ۸ الی۱۳ و بعداز ظهرها از ساعت ۳ تا ۶ است.

,

وی از مردم خواست بعداز بازگشایی اداره ثبت احوال در صورت کار ضروری به این اداره مراجعه کنند و این خواسته صرفا” بخاطر سلامتی خود و خانواده‌های آنان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه