اخبار داغ

یکی از اساتید امضاکننده نامه به سران سه قوه:

محکوم کردن و بیانیه دادن، در زمان حاضر کافی نیست/ اولین درخواست ما اخراج بازرسان آژانس است

محکوم کردن و بیانیه دادن، در زمان حاضر کافی نیست/ اولین درخواست ما اخراج بازرسان آژانس است
استاد دانشگاه گفت: محکوم کردن و بیانیه دادن، در زمان حاضر کافی نیست، دشمن باید درک کند که شرایط زمان حاضر با گذشته متفاوت است و سران سه قوا باید ورود جدی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد مصری نژاد در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در خصوص بیانیه بسیج اساتید اصفهان برای ترور شهید فخری زاده ، اظهار کرد: ترور دانشمندان هسته ای و موشکی ایران مسبوق به سابقه است، متأسفانه دشمن به خود اجازه می دهد که دانشمندان ما را ترور کند و این جنایت زنگ هشداری است برای مسئولان و ملت ایران که بدانند که دشمن بدون تعارف دشمنی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
 
,
معاون بررسی تحلیل و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان گفت: دشمن از راهی که بتواند دشمنی می کند و طبیعتا دشمن زمانی که با مقاومت مردم در این زمینه روبرو می شود سعی می کند که ضررهای بیشتری را وارد می کند؛ وظیفه ما اقتدار است.
,
 
,
وی افزود: درشرایطی که دشمن برای رسیدن به اهدف خود هر حرکتی را انجام می دهند ما باید مقاومت کنیم و کاری کنیم که دشمن بداند اگر خواست چنین حرکت هایی انجام دهد، هزینه هایی دارد.
,
 
,
مصری نژاد با بیان اینکه در این بیانیه بر این نکته تأکید شده است که محکوم کردن و بیانیه دادن، در زمان حاضر کافی نیست، خاطر نشان کرد: دشمن باید درک کند که شرایط زمان حاضر با گذشته متفاوت است و سران سه قوا باید ورود جدی داشته باشند؛ حرکتی خوبی از مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر دیدیم که اقدام راهبردی علیه دشمنان است که امیدوار هستیم دو قوه دیگر به خصوص قوه مجریه در این زمینه با مجلس همراهی کند.
,
 
,
وی اضافه کرد: مصوبه مجلس دشمن را به لغو تحریم ها محبور می کند و دشمنان باید بدانند در برنامه ریزی های آینده که بی پاسخ نمی ماند و برای آن ها هزینه در بر دارد.
,
 
,
این استاد دانشگاه با توضیح اینکه در این بیانیه بر اساس آیه 123 سوره توبه اشاره کردیم که باید اقتدار خود را نشان دهیم که کفرا در ما باید نیرومندی و قدرت ببینند، بیان کرد: این ضرورت دارد که یک حرکت جدی انجام دهیم کعه جنبه عملیاتی داشته باشد و دشمن بداند که ما در حزوه های نظامی، دیپلماسی و مقابله به مثل قوی هستیم و از حوادث و اتفاقاتی که دشمن در سر می پروراند، پیشگیری کنیم.
,
 
,
وی تأکید کرد: اولین درخواست ما اخراج بازرسان آژانس است، می دانیم که بخشی از اطلاعات دانشمندان هسته ای کشور متأسفانه از طریق افرادی که به اسم بازرس آژانس به کشور ما می آیند، به دشمنان منتقل می شود؛ ما باید مکانیزمی را ایجاد کنیم که اگر بازرسی هم خواست وارد کشور شود، به همه اطلاعات و افراد دسترسی و ارتباط نداشته باشد که این بحث اولین و پایین ترین درخواست ما است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه