اخبار داغ

استاندار زنجان:

مدیران استان زنجان از مسئولیت دادن به جوانان نترسند

مدیران استان زنجان از مسئولیت دادن به جوانان نترسند
استاندار زنجان گفت: مدیران نباید از پست دادن به جوانان بترسند زیرا جوانان با قرار گرفتن در کنار مدیران باتجربه، کارهای خیلی خوبی می‌توانند انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان زنجان با اشاره به آموزش جوانان کمتر از 38 سال دستگاه‌های اجرایی طی 2 مرحله جهت قرارگیری در پست‌های مدیریتی، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌ها باید نسبت به انتصاب این جوانان در پست‌های مدیریتی، گزارش ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه انتصاب مرحله دوم نیز تا پایان آذرماه باید به اتمام برسد، خاطرنشان کرد: مدیری که جوانان را به پست‌های مدیریتی منصوب نکند، تمرد کرده و باید برخورد شود و از رسانه‌ها هم می‌خواهم که این مورد را از ما مطالبه کنند.

,

حقیقی با بیان اینکه 2 هدف از آموزش و انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی داشتیم، تصریح کرد: اول اینکه به جوانان بگوییم که آن‌ها را باور داریم و دوم اینکه بگوییم برای آینده نظام که تربیت مدیران جوان است، تلاش می‌کنیم و همین یک مورد اگر به خوبی سامان داده شود، کار بسیار بزرگی انجام شده است.

,

وی افزود: در هفته اول دی‌ماه، جلسه‌ای با تمام جوانانی که در این 2 مرحله تحت آموزش قرار گرفتند چه آن‌هایی که منصوب شده و چه منصوب نشده‌اند، برگزار می‌کنم.

,

استاندار زنجان گفت: انتظار از مدیران این است که در ارتباط با جوانان نه به صورت وظیفه‌محور بلکه به صورت پروژه‌محور، گزارش داده و عناوینی در دستور کار قرار دهند که خروجی داشته و برای جوانان، قابل لمس و حس باشد.

,

وی جوانان را بزرگترین فرصت و ثروت برای جامعه خواند و اظهار داشت: انتظار جوانان از جلسات این است که نسبت به این ثروت و فرصت چه اقداماتی انجام شده است.

,

استاندار زنجان با اشاره به محورهای هفت‌گانه بیانیه گام دوم انقلاب گفت: این محورها باید به 7 پروژه عملیاتی تبدیل شده و وظایف هر یک از دستگاه‌ها برای عملیاتی کردن این محورها مشخص شود.

,

وی افزود: برای این کار از نظرات و دیدگاه‌های مدیران و صاحبنظران استفاده کنید تا بتوانیم در پایان سال نیز گزارش آن را ارائه دهیم.

,

حقیقی اظهار داشت: در راستای امیدآفرینی و ایجاد نشاط در بین جوانان از مدیران واحدهای تولیدی برای ارائه گزارش تولید و جذب نیرو، بانک‌ها برای ارائه گزارش تسهیلات حوزه جوانان و افزایش 44 درصدی این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، راه و شهرسازی برای ارائه گزارش افزایش واحدهای مسکن ملی از 3400 به 18700 واحد و همچنین سایر مدیران دعوت کنید تا با آگاهی از این گزارشات، اعتماد و امید جوانان افزایش یابد.

,

وی ابراز کرد: بزرگترین کار ما در ارتباط با جوانان این است که اقدامات ابتکاری و عملیاتی انجام دهیم تا هم ماندگار باشد و هم سبب اعتمادآفرینی و افزایش امید در آن‌ها شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه