اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی:

۵۹ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان امداد پرداخت شد/ هدف‌گذاری توزیع 800 سری جهیزیه در خراسان‌جنوبی

۵۹ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان امداد پرداخت شد/ هدف‌گذاری توزیع 800 سری جهیزیه در خراسان‌جنوبی
سلم آبادی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد در استان خراسان‌جنوبی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹ میلیارد تومان وام کارگشایی به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده امیدواریم تا پایان سال جاری ۱۰ میلیارد تومان دیگر به مددجویان تحت حمایت وام کارگشایی پرداخت شود.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در اولویت اول مقوله اشتغال را بر اساس شعالرسال در راستای جهش تولید قرار دادیم و در این راستا از ابتدای مردادماه تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ شغل را ایجاد کردیم که با توجه به تعهد ایجاد اشتغال چهار هزار نفری در سال جاری، تاکنون حدود یک سوم تعهد اشتغال خود را ایجاد کردیم.

,

سلم آبادی عنوان کرد: در هر گام‌ از رزمایش کمک مومنانه توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی را داشته‌ایم و در گام سوم کمک‌های مومنانه نیز توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی را هدف‌گذاری کردیم.

,

وی درخصوص پرداخت کمک هزینه جهیزیه به نیازمندان، گفت: هدف‌گذاری ما تا پایان سال جاری پرداخت ۸۰۰ سری جهیزیه است که ۱۴۲ سری دو هفته اخیر با همکاری بنیاد مستضعفان با سرانه ۱۰ میلیون تومان و با مجموع اعتبار یک میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان در حال توزیع است.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پرداخت ۲۵۸ مورد کمک جهیزیه را تا پایان آذرماه هدف‌گذاری کردیم و علاوه بر این یک تفاهم‌نامه نیز با بسیج سازندگی داریم که تلاش می‌شود سرانه کمک جهیزیه را افزایش دهیم.

,

سلم آبادی با بیان این‌که از سال گذشته ساخت پنج هزار واحد مسکونی محرومان را آغاز کردیم، افزود: برای تکمیل این واحدها ۶۲ میلیارد تومان مازاد بر سرانه‌ها از مرکز مجوز گرفتیم که ۱۰ میلیارد تومان ابلاغ شد و در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفت، امیدواریم این واحدها با این سرانه اختصاصی تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

,

وی اظهار کرد: خیلی از نیازمندان با توجه به نصب علمک گاز در ورودی منازل، توان گازرسانی به داخل منازل خود را ندارند که با کمک مرکز سعی خواهیم کرد تا پایان امسال هیچ خانه‌ای بدون گازرسانی نماند.

,

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت:در مجموع در تمام رزمایش‌های کمک مومنانه استان ۳۶ میلیارد تومان کمک جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

,

سلم آبادی بیان کرد: در گام اول رزمایش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در گام دوم آن ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ تومان کمک جمع‌آوری شده است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه