اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی البرز مطرح کرد؛

آلاینده‌ها در آسمان البرز؛ سالمندان و کودکان خانه بمانند

آلاینده‌ها در آسمان البرز؛ سالمندان و کودکان خانه بمانند
آرش بهاروند احمدی گفت: با توجه به پدیده وارونگی دما در البرز، افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی باید از تردد در فضای باز خودداری کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مدیرکل هواشناسی البرز امروز چهارشنبه با اشاره به اینک آسمان استان ابری بوده و در برخی ساعات شاهد بارش پراکنده باران هستیم، در جمع خبرنگاران، گفت: البته در سه روز آینده شاهد بارش برف در ارتفاعات البرز هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
آرش بهاروند احمدی افزود: با توجه به پدیده وارونگی دما، افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی باید از تردد در فضای باز و حضور در سطح شهر خودداری کرده و در منزل استراحت کنند.
,
 
,
وی  با اشاره به اینکه شهروندان از انجام هرگونه فعالیت منجر به افزایش آلودگی هوا خودداری کنند و تا حد امکان از خانه ‌ها خارج نشوند، اظهار داشت: روز پنج شنبه از میزان آلایندگی های استان کاسته می شود.
,
 
,
بهاروند با اشاره به اینکه از روز شنبه مجدد میزان آلایندگی ها افزایش می یابد، تصریح کرد: در سه روز آبنده میزان وزش باد بین ۵ تا ۱۰ متر در ثانیه متغیر خواهد بود و میانگین بیشینه دما به ۹ و کمینه آن نیز به یک درجه بالای صفر می ‌رسد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه