اخبار داغ

در راستای اداى مسئولیت اجتماعی

رئیس، نائب رئیس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند+عکس

رئیس، نائب رئیس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند+عکس
رئیس، نائب رئیس، مربیان و قهرمانان فدراسیون ووشو با روحیه مسئولیت پذیرانه نسبت به بیماران در صف داوطلبان اهدای خون حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو و به نقل از سایت انتقال خون استان تهران، صبح امروز(چهارشنبه) دوازدهم آذر 1399 و برای نجات جان بیماران امیرصدیقی، رئیس فدراسیون ووشو به همراه جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه اهدای خون یک کار نجات بخش و انسان دوستانه است، خاطر نشان کرد: ورزشکاران در هر صحنهای که نیاز به یاری همنوعان بوده، در صف اول بودهاند و مجموعه فدراسیون ووشو در همین راستا، خود را متعهد به انجام این کار مهم و ضروری که نجات بخش جان بیماران است، می داند. این فدراسیون در بخش مسئولیتهای اجتماعی خود، همیشه یک نگاه ویژه به مسئله اهدای خون داشته است.

, , , ,

حسین اوجاقی، اسطوره تاریخ ورزش ووشو و سرمربی فعلی تیم ملی نیز در حاشیه انجام اهدای خون برای نجات جان بیماران، گفت: سالهاست که اهدای خون را به عنوان یک کار ضروری و پر اهمیت در برنامه های خود دارم و این حرکت خانواده بزرگ ووشو نیز به همان روحیه پهلوانی در کنار تکالیف قهرمانی یک ورزشکار ربط دارد که سعی کردیم برای افزایش احساسات و عواطف انسانی قهرمانان ووشو، تدارک این برنامه انسان دوستانه را در دستور کار قرار بدهیم.

, ,

دکتر محمدرضا مهدیزاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران نیز با تقدیر از حضور وفادارانه و متعهدانه مدیران و قهرمانان فدراسیون ووشو در مرکز اهدای خون وصال گفت: ورزشکاران به لحاظ موقعیت اجتماعی و اثرگذاری فرهنگی بر رفتارهای جامعه به ویژه جوانان، می توانند بهترین ترویج دهندگان فرهنگ اهدای خون باشند.

, ,

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو، کارشناس ارشد فیفا در مدیریت و حقوق ورزش، دبیر کمیسیون روابط بین المللی کمیته ملی المپیک، حسین اوجاقی نائب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی و قهرمان سابق جهان و بازیهای آسیایی، فرشاد عربی سرمربی تیم ملی تالو و قهرمان جهان، مهدی افشین مربی تیم ملی ساندا، فرشید میرزایی مربی تیم ووشو استان تهران، پویا سلیمان زاده ملی پوش ساندا و کسری فروغی فر دبیر کمیته ساندا سنتی (مبارزات) کشوراز کسانی بودند که در آئین انسان دوستانه اهدای خون خانواده ووشو، به یاری بیماران آمدند.

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه