اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

عدم حضور رئیس جمهور در مجلس توهین به نمایندگان بود/ بی توجهی دولت در حل مشکلات معیشتی مردم

عدم حضور رئیس جمهور در مجلس توهین به نمایندگان بود/ بی توجهی دولت در حل مشکلات معیشتی مردم
محمد مهدی زاهدی گفت: عدم حضور رئیس جمهور در مجلس توهین به نمایندگان مردم بود همچنین نشان داد که دولت به هیچ عنوان حاضر به همراهی و همکاری با مجلس نیست و راهش را از مردم جدا کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با عدم حضور رییس جمهور در مجلس برای تقدیم لایحه بودجه سال 1400 گفت: آنچه که امروز دولت برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس انجام داد در هیچ دورانی سابق نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: عرف مجلس و دولت این بوده است که همیشه رئیس جمهور با حضور در مجلس در خصوص بودجه توضیح می داد و ابعاد مختلف بودجه را تبیین و سیاست های کلان آن را با سیاست های کلانی که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند و برنامه ششم توسعه و ... را تبیین می کرد.

,

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز به مجلس توهین شد اگر چه از هیئت رئیسه ی مجلس هم گلایه دارم که این بی احترامی را پذیرفت چرا که هیئت رئیسه ی مجلس نباید این گونه عمل می کرد و توجیه گر کار دولت باشد.

,

زاهدی تاکید کرد: دولت با این کار نشان داد که به هیچ عنوان حاضر به همراهی و همکاری با مجلس نیست و به نظر می آید که دولت راهش را از مردم جدا کرده است.

,

وی توضیح داد: امیدواریم که دولت در سال پایانی خدمت خود، دست از بی اعتنایی به مجلس بردارد و در مباحث مربوط به معیشت مردم که با بودجه سالانه سر و کار دارد همراهی بیشتری با مجلس داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه