اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه هشدار داد؛

تربت حیدریه در وضعیت نارنجی کرونایی/ هرگونه سهل‌انگاری زمینه‌‌ساز یک بحران بزرگ است

تربت حیدریه در وضعیت نارنجی کرونایی/ هرگونه سهل‌انگاری زمینه‌‌ساز یک بحران بزرگ است
حسین ابراهیمی پور با هشدار نسبت به وضعیت کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی منطقه، از مردم خواست تا همچنان رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی را جدی بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسین ابراهیمی‌پور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند گفت: در یک هفته اخیر و از 5 تا 12 آذرماه بر اساس معیارهای تشخیص قطعی 243 مبتلای کووید-19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه شناسایی شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت 14 نفر جان خود را براثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند که این آمار گویای شرایط خطرناک این بیماری در منطقه است.

,

ابراهیمی‌پور هرگونه سهل‌انگاری در مواجهه با کرونا را زمینه‌ساز یک بحران بزرگ دانست و اظهار داشت: تغییر وضعیت از قرمز به نارنجی به منزله پایان همه‌ گیری نیست بلکه این وضعیت با اعمال محدودیت‌های اخیر و همکاری خوب مردم به‌ ویژه اصناف و بازاریان ایجاد شده و هرگونه ساده‌انگاری و رفتار اشتباه زمینه‌ ساز یک بحران جدی و جبران ناپذیر خواهد بود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از مردم خواست تا همچنان نسبت به رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی پایبند بوده و از هرگونه تجمعات به ویژه تجمعات خانوادگی پرهیز کنند تا روند کاهشی ابتلا به این بیماری تداوم پیدا کند.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت ساکن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه در جنوب استان خراسان رضوی خدمت ارائه می‌کند.

,


این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان شهر مه‌ولات دارد.

,
,

شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب‌غربی مشهد واقع است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه