اخبار داغ

در طراحی تمرین نسبت به تیم حریف و آنالیز بازیکنان ضعیف عمل می کنیم

رجبی: استقلال هنوز هیچ فلسفه مشخصی ندارد/ یکی از پرمهره ترین‌ تیم های لیگ هستیم

رجبی: استقلال هنوز هیچ فلسفه مشخصی ندارد/ یکی از پرمهره ترین‌ تیم های لیگ هستیم
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال هنوز هیچ فلسفه مشخصی برای نوع فوتبالش ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا رجبی پیشکسوت باشگاه استقلال، درباره شرایط فنی این روزهای باشگاه استقلال اظهار داشت: پیش از بازی ها  مشخص بود استقلال در این فصل شرایط سختی خواهد داشت. وقتی فصل می‌خواهد آغاز شود، مبتنی بر نقاط ضعف و قوت یارگیری می کنیم و سعی می‌کنیم در هر پستی بالانس داشته باشیم. آنچه من در این ۴ بازی دیدم، این است که استقلال هنوز هیچ فلسفه مشخصی برای نوع فوتبالش ندارد. بازی با پیکان دقیقاً مشخص بود که این تیم لایه های دفاعی ایجاد می کند. آیا استقلال برای باز کردن این لایه های دفاعی تمرینات خاصی انجام داده بود؟ بازی نشان می داد که این اتفاق نیفتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به مشکل استقلال در گلزنی تصریح کرد: سخت ترین مسئله در فوتبال گل زدن است. وقتی می خواهید گل بزنید باید تمرینات خیلی زیادی انجام دهید تا بتوانید از لایه‌های دفاعی عبور کنید. استقلال متاسفانه در طراحی تمرین نسبت به تیم حریف و آنالیز بازیکنان خودش ضعیف عمل می کند و از مهره هایی که گرفته، استفاده نمی کند. من 10 روز پیش گفتم دیاباته مصدوم می‌شود. مشخص است بازیکنی که آماده نیست را خیلی سریع به تیم برسانی، دچار مصدومیت می شود؛ به خصوص دیاباته هم که بالای ۳۰ سال سن دارد.

,

رجبی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، با تاکید بر بازی مقابل پیکان افزود: در بازی با پیکان، اینکه مالکیت توپ را داشتیم و جلوی دفاع حریف پاس کاری می کردیم، زیاد کار شق القمری نیست. اگر توانستیم در زمین حریف، در لایه‌های دفاعی با جابجایی مهاجمین فضایی ایجاد کنیم، می توانیم بگوییم برای این بازی برنامه ریزی خوبی کرده بودیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال مهره هایی که در اختیار دارد مهره های خوبی نیست یا مشکل فنی دارد و یا نیاز به زمان برای هماهنگی دارد، اظهار داشت: استقلال یکی از پرمهره ترین‌ تیم های ایران است؛ اما برای اینکه مهره ها در کنار هم به یک وحدت تاکتیکی برسند، زمان بیشتری لازم است و این زمان هم باید اصولی کار شود؛ نه اینکه فقط زمان بگذرد. از بازی اول تا بازی آخر ما روند رو به رشد فنی در استقلال ندیدیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه