اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

ناامن جلوه دادن فضای ایران؛ هدفی که بعد از تحریم ناکام ماند/ ترور مغزهای متفکر ثمره استیصال دشمن از پیشرفت ماست

ناامن جلوه دادن فضای ایران؛ هدفی که بعد از تحریم ناکام ماند/ ترور مغزهای متفکر ثمره استیصال دشمن از پیشرفت ماست
سردار سید یوسف مولایی گفت: دشمن زمانی که می بیند ایران علی رغم تحریم ها همچنان رو به پیشرفت است برای ناامن کردن فضای داخلی کشور دست به ترور می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه البرز امروز چهارشنبه ۱۲ آذر ضمن تسلیت شهادت محسن فخری زاده، در جمع خبرنگاران گفت: تصور دشمن این بود که با وجود تحریم و کرونا ایران قدرت مدیریت وضع موجود را نخواهد داشت اما ساخت کیت تشخیص کرونا و دیگر دستاوردها توسط شهید شهید هسته ای ایران نشان داد آنچه استکبار در نظر دارد اشتباهی بیش نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,

وی با اشاره به اینکه دشمن زمانی که می بیند ایران علی رغم تحریم ها همچنان رو به پیشرفت است برای ناامن کردن فضای داخلی کشور دست به ترور می زند، افزود: این اقدام مذبوحانه دشمن ثمره ضعف دشمن است و روند سال های گذشته تا کنون نشان می دهد دشمن از روی استیصال چاره ای جز هدف گیری مغزهای متفکر کشور را ندارد.

,

فخری زاده بازداشتن ایران از رسیدن به دستاوردهای پیشرفته علمی را از جمله اهدف دشمن برای ترور شهید فخری زاده دانست و اظهار داشت: دشمن اذعان دارد دستاوردهای علمی  بومی شده ایران با رفتن یک نفر متوقف نخواهد شد ولی سعی دارد با چنین اقداماتی این فرایند را کُند کند.

,

وی با اشاره به اینکه خدشه دار کردن  امنیت کشور از دیگر اهداف دشمن در ترور شهید فخری زاده است، گفت: امنیت سرمایه ای گرانبها و حاصل خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است، در نتیجه این رویه حفظ و دشمن مستاصل تر از گذشته خواهد شد.

,

فرمانده سپاه البرز به انجام گرامیداشت شهید فخری زاده در کرج در قالب کاروان خودرویی اشاره کرد و خاطر نشان داشت: جزییات شهادت، از سوی شورای عالی امنیت ملی به عنوان تنها منبع این امر،  در حال بررسی است و تا چند روز آینده  واقعیات آن از سوی دبیر و یا سخنگوی شورای عالی امنیت ملی،  تشریح و ابهامات آن روشن می شود.



انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه