اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ:

برخورد آفندی پلیس با اراذل و اوباش / اثری از اوباش‌گران به‌نام باقی نمانده است

برخورد آفندی پلیس با اراذل و اوباش / اثری از اوباش‌گران به‌نام باقی نمانده است
سردار رحیمی گفت: پلیس در همه زمینه‌ها یک گام از اراذل و اوباش جلوتر است و برخوردش با آنها یک برخورد آفندی و هجومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار حسین رحیمی، فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: نیروی انتظامی تهران بزرگ در موضوع مقابله با اراذل و اوباش با انجام مجموعه اقدامات پی‌در‌پی و مستمر در قالب طرح‌های اقتدار که انجام می‌دهد، اثری از اراذل و اوباش به‌نامی باقی نمانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

وی گفت: در گذشته اراذل و اوباشی وجود داشتند که برای خود باند و گروهی تشکیل داده بودند، اما امروز دیگر شاهد این دست از اراذل و اوباش نیستیم.

,

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: طرح‌هایی مانند اقتدار، رعد، کاشف و ظفر ادامه پیدا خواهد کرد تا دیگر شاهد مزاحمت اراذل و اوباش برای نوامیس مردم و امنیت اجتماعی نباشیم و این طرح‌ها با جدیت ادامه پیدا خواهد کرد.

,

رحیمی با بیان این‌که به‌طور شبانه‌روز پلیس تلاش می‌کند تا از طریق همکاری با سپاه حضرت محمد رسول‌الله صلی‌الله علیه و آله وسلم و سپاه حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام و بسیجیان، به امنیت پایتخت ایران اسلامی خدشه‎ای وارد نشود، بیان داشت: سعی خواهیم کرد که این امنیت تضمین و تأمین شود.

, امنیت,

وی افزود: هرگاه اراذل و اوباش تحرکی داشتند با ضربات محکم پلیس روبه‌رو بودند و اگر هم اوباش‌گری به یاد کسی بیفتد قطعاً با او برخورد می‌شود.

,

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان این مطلب که حجم مأموریت‌های واگذارشده به پلیس تهران بزرگ بسیار زیاد است، تصریح کرد: حجم مأموریت‌ها با امکاناتی که در اختیار نیروی انتظامی است، اصلاً تطابقی ندارد و این یک واقعیت است، اما نیروی انتظامی با ایثارگری و تلاش مستمر درصدد رفع خلأهای موجود هستند و الحمدالله در همه زمینه‌ها از مجرمان یک گام جلوتر بوده‌ایم و برخوردمان با آن‌ها یک برخورد آفندی و هجومی است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه