اخبار داغ

معاون سپاه استان زنجان خبر داد

اجرای برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی در زنجان

اجرای برنامه‌های هفته مکتب انقلاب اسلامی در زنجان
مسعود رمرودی، معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان برنامه های هفته مکتب انقلاب اسلامی را در استان زنجان تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود رمرودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: فرآیند تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سال 79 به صورت منسجم از سوی مقام معظم رهبری مطرح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه در 12 آذر سال 70، مقام معظم رهبری در بیاناتی مکتب اسلامی را تبیین کردند، افزود: بیانات مقام معظم رهبری مورد توجه مجموعه‌های فکری و انقلابی و تشکل‌های دانشجویی قرار گرفت که ضروری است در این هفته بار دیگر این 5 مرحله مورد تبیین قرار گیرد.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: بیانات ویژه مقام معظم رهبری در 12 آذر 79 در جمع کارگزران به صورت ابداعی و نوآورانه مطرح شد که تسلط بر آن بر هر فردی یک لنگر اطمینان بخش در طوفان حوادث برای حفظ خویش و پیدا کردن راه حق محسوب می‌شود.
,
 
,
معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: در این مکتب خط کلی برای حرکت مسیر انقلاب اسلامی با تمسک به مجموعه‌ای از آموزه‌ها و لایه‌های بنیادی، راهبردی، تاکتیکی و عملیاتی وجود دارد که انسان را از سرگردانی نجات داده و چهره روشن و منطقی از مفهوم امت و امامت را به نماش می‌گذارد.
,
 
,
رمرودی با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به وجود آورد و این روز به نام روز مکتب انقلاب اسلامی نامگذاری شد، افزود: از 12 تا 19 آذر ماه هفته مکتب انقلاب اسلامی که برنامه‌‎های مختلفی در استان زنجان برگزار می‌‎شود.
,
 
,
وی از اجرای رزمایش طرح ثامن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: کلاس‌های بسیج در این هفته به تبیین مکتب انقلاب اسلامی می‌پردازند.
,
 
,
وی تصریح کرد: مسابقه کتابخوانی از کتاب‌های انسان 250 ساله و طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن به مناسبت هفته مکتب انقلاب اسلامی برگزار و طرح خوانش این دو کتاب در این هفته اجرایی می‌شود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به فضاسازی لازم برای هفته مکتب انقلاب اسلامی در سطح شهر، گفت: بازنشر و انعکاس سخنرانی مقام معظم رهبری در 12 اذر 79 از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.
,
 
,
معاون فرهنگی - هنری سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان از برگزاری ویبنار کشوری هفته مکتب انقلاب اسلامی خبرداد و گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده پیرامون تبیین مکتب انقلاب اسلامی در واقع شالوده خمیرمایه فکری در زمینه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.
,
 
,
رمرودی با بیان اینکه بیشتر برنامه‌های این هفته در فضای مجازی پیش‌بینی شده است، گفت: محتوای لازم برای ارائه در فضای مجازی تولید شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه