اخبار داغ

رصد بازار کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان اطلاعات سپاه فتح

رصد بازار کهگیلویه و بویراحمد توسط سازمان اطلاعات سپاه فتح
بازار کهگیلویه و بویراحمد توسط یک گشت مشترک با سازمان اطلاعات سپاه فتح در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل صبح زاگرس، شیوع گسترده کرونا در سطح استان و کشور باعث شده است که بازار داغ سودجویان کالاهای مختلف در کشور و به تبع آن در استان داغ شود، و از ابتدای شیوع کرونا شاهد کشف و ضبط کالاهای مختلف احتکار شده در استان از جمله ماسک، مواد خوراگی، برنج و مواد شوینده دست باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

برخی روزها شاهد کاهش یک باره یک ماده غذایی در سطح شهر بودیم که باعث ایجاد گلایه های مختلفی در سطح بازار می شد، برخی ها در چنین شرایطی هنوز هم تنها به دنبال سود و منفعت خودشان هستند و کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار می کنند.

,

در همین خصوص سازمان اطلاعات سپاه فتح استان نیز برای کشف و ضبط کالاهای احتکار شده و دستگیری سودجویان وارد میدان شده اند و همیار و همراه گشت های تعیزرات حکومتی در استان شده اند و تا کنون فعالیت های مهمی را در استان انجام داده اند.

,

با توجه به گران شدن قیمت مرغ در سطح بازار استان این گشت مشترک سازمان اطلاعات سپاه و تعزیرات حکومتی استان وارد میدان شدند و با بررسی های انجام شده به افرادی رسیدند که مرغ های احتکار شده در استان را خارج از شبکه به فروش می رسانند.

,

این مرغ ها که مقدار زیادی نیز بودند توسط  سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه وبویراحمد کشف و ضببط  و متخلفین به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

,
این هشداری است برای افرادی که در استان تنها به دنبال منافع شخصی خودشان هستند و برخی از کالاها را احتکار می کنند، سازمان اطلاعات سپاه فتح بازار کهگیلویه و بویراحمد را رصد می کند.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه