اخبار داغ

رئیس اداره صمت سرخس خبر داد؛

پلمپ 18 واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی در سرخس

پلمپ 18 واحد صنفی ناقض محدودیت‌های کرونایی در سرخس
اکبری از پلمب 18 واحد صنفی متخلف و ناقض محدودیت‌های کرونایی در شهرستان سرخس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر اکبری، رئیس اداره صمت سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، با اشاره به بی‌توجهی برخی از اصناف سرخس نسبت به مصوبات ستاد کرونا شهرستان برای اجرای محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: در حال حاضر از 1606 واحد صنفی دارای مجوز در سرخس 1085 واحد یعنی 70 درصد از اصناف در گروه یک و مشمول بازگشایی هستند که این گروه نیز اگر پروتکل‌ها را رعایت نکنند، پلمپ و یا اخطار می‌گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: 30 درصد دیگر اصناف نیز مشمول گروه‌های 2، 3 و 4 هستند که به روش‌های مختلف اعم از نیمه‌باز بودن مغازه اقدام به پذیرش مشتری حتی در ساعات پایانی شب دارند که برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

,

رئیس اداره صمت سرخس تصریح کرد: از ابتدای هفته جاری و در راستای نظارت بر اجرای محدودیت‌های کرونایی، 400 واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که 18 واحد صنفی به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی پلمب و 30 درصد از این واحدها اخطار کتبی دریافت کردند.

,

اکبری بیان کرد: طبق آخرین مصوبه ستاد کرونا شهرستان تمامی رستوران‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها و آشپزخانه‌ها می‌توانند به فعالیت خود ادامه بدهند، به‌شرط اینکه غذا به‌صورت «بیرون بر» در اختیار مشتریان قرار گیرد.

,

وی در پایان با تأکید بر اینکه نظارت‌ها بر اصناف روزانه توسط گشت‌های مشترک ادامه دارد، گفت: اصنافی که در حوزه عرضه موبایل فعالیت دارند، در صورتی می‌توانند فعالیت کنند که در پروانه آن‌ها قید تعمیرات ثبت شده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه