اخبار داغ

والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲| نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات مشخص شد

والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲| نحوه صعود تیم‌ها به مسابقات مشخص شد
فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) فرمول و نحوه صعود تیم‌ها به رقابت‌های قهرمانی مردان و زنان سال ۲۰۲۲ جهان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال قهرمانی مردان و زنان جهان در سال ۲۰۲۲ همانند دوره گذشته با حضور ۲۴ تیم برتر جهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در گروه مردان، این رقابت‌ها به میزبانی روسیه برگزار می‌شود و این کشور به همراه لهستان قهرمان سال ۲۰۱۸ مردان جهان، از هم‌اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند.
,
 
,
در پنج قاره جهان، مسابقات انتخابی برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را کسب خواهند کرد.
,
در قاره اروپا اگر روسیه و لهستان جزو تیم‌های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم‌های بعدی جایگزین می‌شوند.
,
 
,
همچنین ۱۲ تیم دیگر، بر اساس رده‌بندی جهانی سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی والیبال، سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ در روسیه را کسب خواهند کرد.
,
 
,
 
,
مسابقات والیبال قهرمانی زنان جهان در سال ۲۰۲۲ به میزبانی دو کشور هلند و لهستان برگزار خواهد شد و این کشورها به همراه صربستان قهرمان سال ۲۰۱۸ زنان جهان، از هم‌اکنون سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده‌اند.
,
 
,
در پنج قاره جهان مسابقات انتخابی زنان نیز برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم، سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را کسب خواهند کرد.
,
در قاره اروپا اگر هلند، لهستان و صربستان جزو تیم‌های اول و دوم مسابقات انتخابی باشند، تیم‌های بعدی جایگزین می گ‌شوند.
,
 
,
همچنین ۱۱ تیم دیگر، بر اساس رده‌بندی جهانی سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی والیبال سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی زنان جهان ۲۰۲۲ را کسب خواهند کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه