اخبار داغ

جلسه آنلاین فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد/ اسپینوز: باید یاد بگیریم که با ویروس کرونا زندگی کنیم

جلسه آنلاین فدراسیون جهانی کاراته برگزار شد/ اسپینوز: باید یاد بگیریم که با ویروس کرونا زندگی کنیم
رئیس فدراسیون جهانی کاراته گفت: باید یاد بگیریم که با ویروس کرونا زندگی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کاراته روز سه شنبه جلسه‌ای مجازی برگزار کرد تا درباره راه‌های رشد بیشتر این ورزش و تجزیه و تحلیل پروژه‌های آینده این نهاد بین المللی بحث و گفتگو کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اثرات احتمالی اپیدمی کووید ۱۹ در مسیر بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با تصمیمات در دست اقدام برای تضمین بهترین شرایط در رویدادهای آینده بین المللی، برنامه آزمایشی رویدادهای کاراته برای سال ۲۰۲۱ نیز مورد ارزیابی و بازبینی اساسی سیستم داوری، با ترکیب جدیدی که اخیراً از کمیسیون داوران WKF منصوب شده است مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

, WKF,

انتونیو اسپینوز رییس WKF، در این جلسه تاکید کرد: ما باید یاد بگیریم که با ویروس کرونا زندگی کنیم. ممکن است در ماه‌های آینده وضعیت بیماری ویروس کرونا بهبود یابد و بایستی فعالیت‌های خود را ادامه دهیم و به میزبانی رویدادها برگردیم. موظفیم تا به ورزشکاران خود فرصت ادامه ورزش را بدهیم تا بتوانند به اهداف خود برسند. با اطمینان از بهتر شدن شرایط فعلی، رسالت ما این است که از ابتدای سال ۲۰۲۱ به بعد فرصت‌های خود را برای موفقیت در مسابقات به حداکثر برسانیم.

, WKF,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه