اخبار داغ

فرمانده سپاه شفت خبر داد:

آغاز طرح شهید«حاج قاسم سلیمانی»در شفت/ ۳۱۹ بسیجی پای کار آمدند

آغاز طرح شهید«حاج قاسم سلیمانی»در شفت/ ۳۱۹ بسیجی پای کار آمدند
فرمانده سپاه شفت گفت: سپاه و بسیج شهرستان با کمک مرکز بهداشت و درمان طرح شهید سلیمانی را با هدف هرخانه و هر محله یک پایگاه سلامت، همزمان در سراسر استان با مشارکت ۳۱۹ بسیجی برای کمک به از بین بردن این ویروس مهلک به میدان آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، سرهنگ پاسدار محمدجانی، فرمانده سپاه شفت در جمع اصحاب رسانه گفت: سپاه و بسیج شهرستان با کمک مرکز بهداشت و درمان طرح شهید سلیمانی را با هدف هرخانه و هر محله یک پایگاه سلامت، همزمان در سراسر استان با مشارکت ۳۱۹ بسیجی برای کمک به از بین بردن این ویروس مهلک به میدان آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

وی، افزود: در اجرای این طرح ۸۰ تیم غربالگری در مناطق مختلف شهری و روستایی شهرستان شفت مشارکت داشته و طی آن، تلاش می شود تا از شیوع این بیماری پیشگیری و در امر شناسایی و حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و خانواده‌های آن پیشگام باشند.

,

سرهنگ محمد جانی در پایان از مردم عزیز شهرستان خواست که همکاری لازم را با این تیم ها انجام داده و همچنین از همه دستگاههای مرتبط خواست تا در اجرای طرح بزرگ شهید سلیمانی در کاهش این ویروس منحوس مشارکت لازم را داشته باشند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه