اخبار داغ

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

فوتی های کرونا در لرستان به ۱۱۴۶ نفر رسید/کاهش ۳۰ درصدی ورود مبتلایان به بیمارستان

فوتی های کرونا در لرستان به ۱۱۴۶ نفر رسید/کاهش ۳۰ درصدی ورود مبتلایان به بیمارستان
فرهادی، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ورود بیماران کرونایی به بیمارستان های لرستان 30 درصد کاهش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فرهادی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: طی دو هفته اخیر محدودیت های کرونایی در بخش های مختلف استان اعمال شده که خوشبختانه این محدودیت ها سبب کاهش ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از کرونا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: آمار ورودی بیماران کرونایی به بیمارستانها حدود ۳۰ درصد کاهش یافته و در حال حاضر ۶۳۸ نفر در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۳۲۰ نفر مبتلای قطعی کرونا می باشند.

,

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: فوتی های ناشی از کرونا در استان به هزار و ۱۴۶ نفر رسیده که با کاهش ورودی مبتلایان به بیمارستان، میزان مرگ و میر نیز کاهش یافته است.

,

فرهادی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: تا زمانی که شرایط برای دسترسی به واکسن و داروی قطعی کرونا فراهم نشده ضروری است تا همه افراد پروتکل های بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و عدم حضور در مراکز شلوغ را جدی بگیرند.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به این که در پیک اخیر بسیاری ازبیماران، خانوادگی به کرونا مبتلا شده بودند ضروری است تا از برگزاری مراسمات و مهمانی ها خودداری شود تا شیوع کرونا کاهش یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه