اخبار داغ

معاون وزیر بهداشت:

استخدام ۳۰ هزار پرستار جدید در کشور/تست های تشخیص سریع کرونا در استان‎ها توزیع شد

استخدام ۳۰ هزار پرستار جدید در کشور/تست های تشخیص سریع کرونا در استان‎ها توزیع شد
جان بابایی، معاون وزیر بهداشت با اشاره به استخدام 30 هزار پرستار جدید در کشور گفت: تست های تشخیص سریع کرونا در همه استانها توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک قاسم جان بابایی عصر امروز در سفر به استان لرستان و بازدید از بیمارستان شهید ولیان الیگودرز اظهار داشت: یکی از مشکلات بخش قلب در الیگودرز، کمبود جراح است که تلاش می شود تا از طریق معاون آموزش، برای جبران جراح قلب برنامه ریزی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک ,

وی افزود: به دلیل این که بخش جراحی قلب فعال نیست، آنژیوگرافی هم فعال نبود که با راه اندازی بخش قلب مشکل این بخش نیز برطرف می شود.

,

معاون وزیر بهداشت با اشاره به توزیع تست های سریع کرونا گفت: تست های تشخیص سریع کرونا در هر مرکز بهداشتی وجود دارد، این تست ها که تولید داخلی است در همه استانها توزیع شده تا افرادی که محتمل یا مشکوک هستند استفاده نمایند.

,

جان بابایی با اشاره به استخدام ۳۰ هزار پرستار جدید در کشور عنوان کرد: دولت امسال کار ویژه ای برای حوزه سلامت در بخش استخدامی انجام داد به طوری که بعد از جذب استخدامی که انجام شد، مجوز ۳۰ هزار استخدامی دیگر صادر شده و خیلی از افرادی که طرحی و یا شرکتی هستند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

,

وی با اشاره به کاهش آمار کرونا در الیگودرز افزود: با زحمت و تلاشهای صورت گرفته و همچنین اعمال محدودیت ها، شاهد کاهش بستری و مرگ و میر هستیم و الیگودرز از جمله شهرهایی بوده که تعداد بیماران بستری کاهش یافته است.

,

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: مهمترین علت مرگ و میر ناشی از کرونا، سن بالا و شیوع گسترده این بیماری است که با رعایت پروتکل ها و محدودیت ها، شاهد کاهش شیوع و به دنبال آن کاهش مرگ و میر هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه