اخبار داغ

شیر برای داخل؛ موش برای اروپا/ ظریف جرات نکرد وضعیت دیپلمات ایرانی را پیگیری کند!

شیر برای داخل؛ موش برای اروپا/ ظریف جرات نکرد وضعیت دیپلمات ایرانی را پیگیری کند!
وزیر امور خارجه بلژیک در تماس تلفنی با ظریف شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد و این گفتگوی تلفنی در حالی شکل گرفت که اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و کارمند وزارت خارجه ایران دو سال است که بدون دلیل محکمه پسند در زندان بلژیک به سر می‌برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر امور خارجه بلژیک در تماس تلفنی با ظریف شهادت دانشمند هسته ای ایران شهید محسن فخری زاده را محکوم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این گفتگوی تلفنی در حالی شکل گرفت که اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی و کارمند وزارت خارجه ایران دو سال است که بدون دلیل محکمه پسند در زندان بلژیک به سر می‌برد.

,
 
,
با اینکه وزیر خارجه ایران هیچ اهتمامی برای پیگیری وضعیت اسدالله اسدی لااقل از منظر رسانه ها نداشته است حتی این فرصت تماس تلفنی را هم برای پیگیری وضعیت دیپلمات ایرانی در بند اروپا مغتنم ندانست و عملاً جرأت پیگیری وضعیت او را در این گفتگو به خرج نداد.
,
 
,
انفعال عجیب و غریب وزارت خارجه در این موضوع  در حالی است که ظریف طی روزهای اخیر با ادبیاتی تند و پرخاشگرانه در مصاحبه های اش علیه منتقدان برجام و درباره انتخابات آینده ریاست جمهوری اظهار نظر کرده است.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه