اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون کشتی با استاندار گلستان؛

حق شناس: هرگونه کمکی لازم باشد به کشتی استان گلستان می کنیم

حق شناس: هرگونه کمکی لازم باشد به کشتی استان گلستان می کنیم
رئیس فدراسیون کشتی در ادامه بازدیدهای استانی خود، عصر امروز (چهارشنبه) وارد استان گلستان شد و در اولین جلسه کاری خود با هادی حق شناس استاندار گلستان دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی، رئیس فدراسیون کشتی در این جلسه که قاسمعلی برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان و محمدحسین ملاح رئیس هیأت کشتی استان گلستان نیز حضور داشتند با اشاره به سابقه درخشان کشتی در استان گلستان گفت: قهرمانان بزرگی همچون رضا سوخته سرایی، اویس ملاح، برادران مومنی، حسن طهماسبی، جلیل جهانشاهی در کشتی استان گلستان و گرگان درخشیده اند، اما در حال حاضر کشتی استان نیاز به یک تحول اساسی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
دبیر تصریح کرد: به منظور حمایت از کشتی استان به گلستان سفر کرده ام و سعی می کنم در تمام جلساتی که برگزار خواهم کرد مسئولان استان را مجاب به حمایت بیشتر از ورزش ملی کشور کنم.
,
 
,
وی ادامه داد: گلستان نیز همچون مازندران دارای پتانسیل بسیار بالایی در کشتی است و باید دست به دست هم بدهیم تا به دوران بزرگی خود در کشتی باز گردد.
,
 
,
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه سال های گذشته تیم های گلستانی در لیگ حضور داشتند اظهار داشت: حضور یک تیم از یک استان در لیگ برتر کشتی می تواند کمک بسیاری به رشد و توسعه کشتی در آن منطقه کند و امیدوارم که بار دیگر شاهد حضور تیم های خوب گلستانی در لیگ برتر کشتی آزاد باشیم.
,
 
,
حق شناس استاندار گلستان نیز ضمن اعلام حمایت از ورزش ملی کشور در استان گفت: از هیأت کشتی استان و اداره ورزش و جوانان می خواهم برنامه های خود را به استانداری ارائه دهند تا پس از بررسی بتوانیم کمک های لازم را به کشتی استان انجام دهیم.
,
 
,
وی ادامه داد: از حضور تیمی از استان گلستان در لیگ برتر کشتی حمایت می کنم و امیدوارم که سال آینده بتوانیم نماینده ای از استان در این رقابت ها داشته باشیم.
,
 
,
استاندار گلستان در پایان خاطرنشان کرد: با هماهنگی با دستگاه های ذیربط، هرگونه کمکی که لازم باشد به کشتی استان خواهیم کرد تا این رشته به جایگاه اصلی خود در گلستان بازگردد.
,
 
,
انتهای پیام؛ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه