اخبار داغ

کارشناس مسائل بین‌الملل:

دشمن برای توقف مسیر پیشرفت ایران دست به هر کاری می‌زند

دشمن برای توقف مسیر پیشرفت ایران دست به هر کاری می‌زند
سیدرضا صدرالحسینی گفت: دشمنان مردم ایران برای متوقف کردن مسیر پیشرفت کشور دست به هر اقدامی از جمله ترور دانشمندان کشورمان می‌زنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سیدرضا صدرالحسینی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه دشمن با ترور دانشمندان ما، می‌خواهد مانع پیشرفت کشور شود، اطهار داشت: نظام سلطه نمی‌تواند پیشرفت‌های علمی ایران را ببیند، لذا برای متوقف کردن این مسیر دست به هر اقدامی از جمله ترور دانشمندان کشورمان می‌زند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی گفت: البته این اقدامات ددمنشانه، چیز جدیدی از سوی دشمنان مردم ایران نیست، چرا که آن‌ها از ابتدای انقلاب تا کنون بارها شخصیت‌ها و مردم ایران را به شهادت رسانده‌اند.

,

کارشناس مسائل بین‌الملل عنوان کرد: دشمنان ایران، به اشکال مختلف در پی ضربه زدن به کشور و سد کردن مسیر رشد ایران بوده‌اند که تحریم‌های اقتصادی، ترور، تفرقه و جنگ داخلی از جمله‌‌ی اقدامات آن‌ها برای نیل به این هدف‌شان بوده است.

,

صدرالحسینی ترور شهید فخری‌زاده را اقدامی بزدلانه و نشانه به بن‌بست رسیدن دشمنان ایران عنوان کرد و افزود: شهادت بزرگ مردان ایران همچون شهید فخری‌زاده موجب پیوند بیش از پیش مردم و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و آن‌ها را برای نیل به اهداف والای خود مصمم‌تر خواهد کرد.

,

وی تأکید کرد: جای بسی تأسف است که برخی از مسئولین کشور، توانایی‌های دانشمندان و جوانان کشور را نادیده می‌گیرند و حل مشکلات کشور را در گرو مذاکره با دشمن می‌بینند.

,

کارشناس مسائل  بین‌الملل تصریح کرد: کسانی که بارها بدعهدی دشمن را شاهد بوده‌اند، اما بی توجه به تجربیات متعدد تاریخی، چشم به دشمن دوخته‌اند.

,

صدرالحسینی خاطرنشان کرد: نظام سلطه و استکبار برای نابودی انقلاب اسلامی منظومه‌ای همه‌جانبه در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و امنیتی تشکیل داده است و تلاش دارد به هر شکل ممکن مسیر مردم ایران را متوقف کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه