اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون کشتی با روسای هیأت ها، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان گلستان

دبیر: باید خودمان برای کشتی آورده داشته باشیم/ توجه به اخلاق و روحیه جوانمردی در اولویت کار باشد

دبیر: باید خودمان برای کشتی آورده داشته باشیم/ توجه به اخلاق و روحیه جوانمردی در اولویت کار باشد
نشست هم اندیشی روسای هیأت ها، پیشکسوتان و مربیان کشتی استان گلستان با رئیس فدراسیون کشتی، امشب در شهر گرگان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در این جلسه که با حضور برزمینی مدیرکل ورزش و جوانان و محمدحسین ملاح رئیس هیأت کشتی استان گلستان برگزار شد، رئیس فدراسیون کشتی از نزدیک پای صحبت های ارکان کشتی استان گلستان نشست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست رؤسای هیأت های کشتی در مورد مشکلات موجود کشتی استان با توجه به شیوع کرونا و تعامل با هیأت کشتی و اداره کل ورزش و جوانان صحبت کردند و مربیان استان نیز در مورد مشکلاتی که در راه آماده سازی کشتی گیران پیش رویشان قرار دارد نکاتی را به سمع رئیس فدراسیون رساندند.

,

رئیس فدراسیون نیز در این جلسه با اشاره به جایگاه مهم مربیان سازنده در کشتی استان گفت: هر کمکی که بتوانم انجام می دهم تا مربیان سازنده استان بتوانند بهتر کار کنند و نسبت به پرورش استعدادها عملکرد بیشتری داشته باشند.

,

وی ادامه داد: فدراسیون کشتی حتما کلاس های آموزشی را به صورت مرتب برای مربیان استان خواهد گذاشت و از مربیان شاخص گلستانی نیز برای حضور در اردوهای تیم های ملی دعوت خواهد کرد.

,

دبیر در مورد مشکلات مالی گفت: فدراسیون و به تبع آن هیأت های کشتی خودشان باید این توانایی را داشته باشند که بتوانند برای پیشرفت کشتی آورده داشته باشند و نباید زیاد به کمک از دولت، وزارت و ادارات کل ورزش و جوانان متکی باشند.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: جدا از بحث قهرمانی و مدال آوری، اخلاق و منش جوانمردی و پهلوانی باید در دستور کار شما باشد، چراکه اولویت ما ترویج اخلاق در این رشته ی سنتی، مذهبی و فرهنگی کشورمان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه