اخبار داغ

بایدن: با قطع ریاست جمهوری ترامپ به آمریکا کمک کردم

بایدن: با قطع ریاست جمهوری ترامپ به آمریکا کمک کردم
رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه‌ای گفته با شکست رئیس‌جمهور فعلی این کشور در انتخابات، کار خوبی را برای کشورش انجام داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛«جو بایدن»، رئیس‌جمهور منتخب و احتمالی آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه «نیویورک تایمز» به تمجید از پیروزی خود در انتخابات ریاست‌جمهوری در مقابل حریف جمهوریخواه خود پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به نوشته وبگاه خبری-تحلیلی «هیل»، بایدن در این خصوص گفت: «احساس می‌کنم اینکه اطمینان حاصل کردم که دونالد ترامپ برای چهار سال دیگر رئیس‌جمهور نباشد، کار خوبی را برای کشور انجام داده‌ام.»
,
 
,
وی افزود: «اما زمان برای خوشحالی کردن وجود ندارد، کار‌های زیادی است که باید انجام شود. من فقط تمرکز خود را بر روی انجام برخی کارها در اسرع وقت گذاشته‌ام.»
,
 
,
بایدن در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به نظر‌سنجی اخیر «گالوپ» به تمجید از خود و میزان محبوبیتش پرداخت و گفت: «میزان محبوبیت من اکنون ۵۵ درصد است، ترامپ ۴۲ درصد است.»
,
 
,
وی گفت که جمهوریخواهان برای همکاری به او رجوع خواهند کرد.
,
 
,
انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد.
,
 
,
ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.
,
 
,
طبق قوانین آمریکا هر یک از نامزدهای انتخاباتی که بتواند ۲۷۰ رأی الکترال را به دست بیاورد به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا انتخاب شده و مجوز ورود به کاخ سفید را به دست می‌آورد. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه