اخبار داغ

کمک مومنانه ادامه دارد؛

توزیع 450 بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد

توزیع 450 بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد
هم‌زمان با آغاز طرح مسجد سنگر سلامت در کشور، 450 بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد، بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فولادیان، فرمانده حوزه 6 ناحیه بسیج حر مشهد در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز طرح مسجد سنگر سلامت در کشور 450  بسته معیشتی در حوزه 6 ناحیه حر تهیه که به مرور در قالب این طرح در بین افراد نیازمند توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در جهت هرچه بهتر برگزار شدن این طرح انجام شده است تصریح کرد: تمامی مساجد و پایگاه‌های بسیج در این طرح مشارکت داشته و همان‌طور که رزمندگان دفاع مقدس این مساجد راهی میدان‌های جنگ می‌شدند امروز نیز هر کمکی که در راستای مبارزه با بیماری کرونا باشد توسط بسیجیان به مدافعان سلامت ارائه خواهد شد.

,

فولادیان در ادامه بابیان اینکه ارزش هرکدام از بسته‌های غذایی تهیه‌شده 4 میلیون ریال است تأکید کرد: در طرح مسجد سنگر سلامت با هماهنگی لازم افراد غربالگری می‌شوند و بعد از شناسایی این بسته‌ها به افرادی که نیازمند کمک‌های معیشتی هستند تحویل داده می‌شود تا در ایام قرنطینه با مشکل مالی بیشتری روبرو نشوند.

,

فرمانده حوزه 6 ناحیه بسیج حر مشهد بیان کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، گوشت، مواد شوینده و... است که توسط بسیجیان و خیرین در مساجد و پایگاه‌های بسیج جمع آوری شده‌اند.

,

وی همچنین با اشاره به اینکه این اقدام سبب می‌شود تا افراد ناقل سریع‌تر شناسایی شوند افزود: سعی می‌شود تا با محدود کردن رفت‌وآمد افراد مبتلا در سطح جامعه زنجیره انتقال این ویروس قطع شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه