اخبار داغ

واکنش کابران توییتر به افزایش قیمت ها؛

پارازیت گرانی به بازار تخم مرغ رسید/قیمت های افسارگسیخته؛ شاهکار دولت تدبیر و امید

پارازیت گرانی به بازار تخم مرغ رسید/قیمت های افسارگسیخته؛ شاهکار دولت تدبیر و امید
کاربران توییتر در واکنش به گرانی تخم مرغ نوشتند: التهاب در بازار و قیمت های افسارگسیخته شاهکار دولت تدبیر و امید و نشان از بی تدبیری دولتمردان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، مدت هاست در پی اهمال کاری مسئولان امر، هر روز از گرانی های جدید رونمایی و به واسطه افزایش افسار گسیخته قیمت اجناس مختلف رنج مردم مضاعف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

گرانی هایی که بیشتر مردم و کارشناسان اقتصادی دلیل آن را بی تدبیری دولت تدبیر و امید می دانند، چراکه نه تنها طی سال های اخیر نتوانسته قیمت ها را کنترل کند، بلکه هر روز جنسی خاص بر آسانسور افزایش نرخ سوار می شود و به صورت چشمگیری بالا می رود.

گرانی های افسارگسیخته ای که عرصه را بر مردم تنگ و سفره هایشان را کوچک کرده است، این بار و برای چندمین مرحله در ماه های اخیر به تخم مرغ اختصاص یافت و واکنش هایی را از سوی مردم در محافل و شبکه های اجتماعی به همراه داشت.

در همین راستا کاربران توییتر با انتشار نوشته هایی به گرانی تخم مرغ واکنش نشان دادند و التهاب در بازار را نشانه بی تدبیری دولت دانستند و اعلام کردند باز هم تخم مرغ از سفره خانوارها حذف شد.

یکی از کاربران با انتقاد از گرانی ها در توییتر نوشت: پارازیت گرانی این بار به بازار تخم مرغ  رسید، بی تردید گرانی های افسارگسیخته این روزها ناشی از بی تدبیری دولت است.
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,
, ,

کاربری دیگر نوشت: گرانی تخم مرغ و مرغ در روزهای اخیر بی تدبیری دولت نا امید رو بیش از پیش نشان میدهد.
,
,

 

,
, ,
یکی دیگر از کاربران نیز در اعتراض با این موضوع نوشت: افزایش قیمت تخم مرغ طی چند ماه اخیر موجب التهاب در بازار این محصول مهم در سبد خانوار شده است به گونه ای که برای خریداران افسانه مرغ تخم طلا را تداعی می کند.
,

 

,
, ,
 
,
کابری دیگر نوشت: دلمون خوش بود با این اوضاع اقتصادی می تونستیم نیمرو بخوریم اما حالا تخم مرغ شده کیلویی 40 هزار تومان و به حسرت جدید برای ماها تبدیل شد تدبیر و امید چه کردی با ما #علی_برکت_الله
,
 
,
, ,

 

,
کاربری دیگر نیز گلایه خود را این گونه عنوان کرد: امروز یه شانه تخم مرغ رو 35 هزار تومان خریدم، فکر کنم این قلم جنس با مرغ خیلی وقته تصمیم گرفته، با سایر کالاها پرواز کنه بره بالا.
,

 

,
, ,

یکی دیگر از کابران که از حذف تخم مرغ از سفره خانواده شان گلایه دارد، نوشت: دولت تدبیر و امید کاری کرده با مردم که حتی تخم مرغ و مرغ هم از سفره هاشون پریده.
,
,

 

,
, ,

کاربری دیگر نیز واکنش خود را این گونه اعلام کرد: ی زمانی طرف خونه میخرید بعد گرون میشد پیش خودش میگفت خوب شد زودتر خرید ما بعد از خونه رسید به ماشین بعد وسایل خونه الانم رسیده به تخم مرغ و پنیر
,
,

 

,
, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه