اخبار داغ

به همت خیرین درگز انجام شد؛

توزیع هر شب بیش از 100 پرس غذای گرم بین نیازمندان درگزی

توزیع هر شب بیش از 100 پرس غذای گرم بین نیازمندان درگزی
حجت الاسلام شاهوردی زاده گفت: از اواسط آبان سال جاری، هر شب بیش از ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شهرستان توزیع می شود؛ این عمل خداپسندانه تا شب چله ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام جواد شاهوردی زاده امام جماعت مسجد جوادالائمه درگز در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ از همت جهادی نمازگزاران و هیئت امنای این مسجد برای کمک به نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: ما در این مسجد با تشکیل قرارگاهی به نام حضرت جوادالائمه (ع)، کارکرد مسجد را فراتر از نماز خواندن پیش برده و در حوزه های مختلفی چون کمک به ایتام، ازدواج آسان، اردوهای جهادی، رسانه و ... فعالیت می کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: یکی از اقدامات خداپسندانه ای که به همت خیرین و ارکان این مسجد در شبهای سرد پاییزی در حال انجام است، توزیع هر شب بیش از ۱۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان بوده که از اواسط آبان ماه سال جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

,

امام جماعت مسجد جواد الائمه درگز گفت: در این طرح، نیروهای بسیجی اعم از خواهران و برادران با استفاده از ظرفیت آشپزخانه مسجد اقدام به پخت غذا کرده و پس از بسته بندی، غذاهای آماده شده را بین نیازمندانی که از پیش شناسایی کرده بودند توزیع می کنند.

,

حجت الاسلام شاهوردی زاده تبیین کرد: هزینه تهیه این غذاها مبلغ 500 هزار تومان به ازای هر شب است که تشکل هایی همچون بسیج و مجمع جوانان، در کنار ارکان مسجد پای کار کمک رسانی هستند.

,

وی ابراز کرد: تلاش داریم در صورت فراهم شدن اقلام مورد نیاز و برخورداری مستمر از حمایت خیرین، این عمل خیر را تا شب چله ادامه داده و کمک حال مردم نیازمند شهرستان باشیم؛ افراد شناسایی شده، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نبوده و خانواده های عزتمندی هستند که در شرایط فعلی حتی کار کارگری هم برای آنها یافت نمی شود.

,

امام جماعت مسجد جواد الائمه درگز در پایان خاطرنشان کرد: طبق مصوبه هیئت امنا، به زودی اقدامات لازم جهت تشکیل و راه اندازی مرکز نیکوکاری در همین مسجد با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت می گیرد تا بتوانیم به صورت منسجم و قانونمند تر یاری گر نیازمندان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه