اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خبر داد؛

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان فهرج+ تصاویر

اهدای ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان فهرج+ تصاویر
سردار معروفی گفت: در مرحله سوم کمک های مومنانه امروز ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان شهرستان فهرج با کمک خیرین اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در آیین اهدای سبد جهیزیه در شهرستان فهرج اظهار کرد: در مرحله سوم کمک های مومنانه به فرمان رهبر معظم انقلاب، رویکرد کمک های مومنانه تغییر کرده و علاوه بر بسته های معیشتی اشتغال، ازدواج آسان، تامین جهیزیه و آزاد سازی زندانیان غیر عمد و مالی نیز در دستور کار قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

, ,

وی افزود: تا زمانی که کشور ما با ویروس منحوس کرونا درگیر است، کمک های مومنانه ادامه خواهد داشت و به خانواده هایی که با این ویروس درگیر هستند و معیشت آن با مشکلات حاد مواجه است، کمک می کنیم.

,

اهدا ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان فهرج

, اهدا ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان فهرج, اهدا ۲۵ سری جهیزیه به ارزش ۶۵۰ میلیون تومان به زوج های جوان فهرج,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مطرح کرد: در شهرستان فهرج در کمک خیرین، کمک های مومنانه، ساخت و ساز محرومین و آبرسانی پیشتاز است، امروز نیز کار مشترکی برای تامین ۲۵ سری جهیزیه برای ۲۵ زوج جوان انجام شده است.

,

سردار معروفی بیان کرد: برای تامین ۲۵ سری جهیزیه حدود ۶۵۰ میلیون تومان هزینه شده است که از این مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان توسط زوجین تامین شد و ۳۰۰ میلیون هم با کمک خیرین تامین شد.

,

, ,

وی یادآور شد: ۱۶ قلم کالا و لوازم خانگی همچون یخچال، ماشین لباسشویی، قالی، جاروبرقی، اتو، تشک سرویس ظروف، سرویس دیگ، ساعت دیواری، سرویس قاشق و چنگال، پنکه و چایی ساز در این بسته مهیا شده است.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: این اقدام آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه در استان است و به قوت ادامه خواهد داشت و تا سالگرد شهید سلیمانی در ارتباط با تهیه جهیزیه، اقلام خوبی را با کمک رده های حمایتی در سطح استان تهیه می شود.

,

سردار معروفی اذعان کرد: برای اهدا جهیزیه در راستای انجام ازدواج آسان، خانواده های نیازمند برای دریافت جهیزیه را به صورت یک اطلس شناسایی و اطلاعات آن ها جمع آوری می شود.

,

مهم ترین رکن کمک های مومنانه حفظ کرامت افراد است

, مهم ترین رکن کمک های مومنانه حفظ کرامت افراد است, مهم ترین رکن کمک های مومنانه حفظ کرامت افراد است,

وی ادامه داد: امیدواریم با کمک همه رده های حمایتی در کل استان به ویژه در شرق و جنوب استان تهیه کنیم، برای تهیه هر سری جهیزیه حدود ۲۶ تا ۳۰ میلیون تومان لازم است بنابراین از همه خیرین درخواست داریم در این امر خداپسندانه ما را یاری کنند.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: تهیه جهیزیه می تواند به جوانان نیازمند کمک تا برای خونه یک خانه تهیه کنند و قانع هستند، این سری جهیزیه ای که امروز اهدا شد تنها با ۲۶ میلیون تومان تامین شده است.

,

سردار معروفی بیان کرد: مهم ترین نکته در اهدا جهیزیه و کمک های مومنانه حفظ کرامت نیازمندان است، آنچه به عنوان کمک و جهیزیه انفاق می شود در واقع هدیه است که نیازمند تشکر نیست.

,

وی افزود: مرحله سوم کمک های مومنانه با عنوان طرح شهید سلیمانی که به صورت مرحله محور و در فاز مقابله با کرونا در حال اجرا است و اجرای فاز اول آن تا پایان سال ادامه دارد تا به نتیجه برسد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان متذکر شد: از خرداد ماه سال جاری تاکنون ۲۰۵ سری جهیزیه به جز ۲۵ سری جهیزیه اهدایی در فهرج، تاکنون به زوج های نیازمند در سطح استان اهدا شده است.

,

, ,

سردار معروفی گفت: مرحله بعد اهدا جهیزیه در استان کرمان در سالگرد شهادت حاج قاسم، مرحله دوم در دهه فجر و مرحله سوم در اسفند ماه اهدا می شود، ما به دنبال ساماندهی این حرکت و همه رده های حمایتی هستیم تا موازی کاری صورت نگیرد و حق به حقدار برسد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه