اخبار داغ

پورعزیز: شانس کسب سهمیه داریم اما باید بجنگیم

پورعزیز: شانس کسب سهمیه داریم اما باید بجنگیم
مربی تیم ملی کانوکانادایی با اشاره به تمرینات شاگردانش در بابلسر گفت: اردوی خوبی پشت‌سر گذاشتیم و در پایان اردو هم تست خواهیم داشت تا عملکرد این اردوی 3 هفته‌ای کاملا مشخص شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان پورعزیز در گفت‌وگو با روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی با اعلام رضایت از اردوی تیم ملی کانو در بابلسر اظهار کرد: خدا را شکر شرایط بابلسر در این چند هفته خوب بود. تقریبا می‌توانم بگویم فاز تمرینی بچه‌ها عوض شد و هم نبی رضایی و هم عرفان زنده‌پی شرایط خوبی دارند و با توجه به زمان باقی‌مانده تا مسابقات، تمرینات استارت را شروع کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با صحبتی که با مسئولین فدراسیون داشتیم، برای مرحله بعد و شاید 2 مرحله در بابلسر اردو را ادامه خواهیم داد اما نزدیک به مسابقه نیاز به تمرین در یک منطقه گرمسیری داریم تا کاملا برای مسابقه آماده شویم.

,

پورعزیز درباره شرایط بابلسر بیان کرد: بابلسر از همه لحاظ شرایط خوبی دارد و با هماهنگی‌هایی که انجام شد، با توجه به شرایط قرنطینه و کرونا، فقط ملی‌پوشان تمرینات خود را دنبال می‌کنند و تمرینات هیات تعطیل شده است. اینجا ما 2 پیست در اختیار داریم که در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی در رودخانه که 4 کیلومتر مسافت دارد تمرین می‌کنیم و اگر هوا بارانی باشد در حوضچه مصنوعی تمرینات را دنبال می‌کنیم و وقفه‌ای در تمرینات ایجاد نمی‌شود.

,

وی ادامه داد: خوشبختانه هیات هم همکاری خوبی با ما داشته و شرایط اردویی را به نحو مطلوب آماده کرده است و مشکلی از نظر تغذیه و اسکان هم وجود نداشت.

,

مربی تیم ملی کانوکانادایی درباره شرایط رقبا گفت: حریفان اصلی ما در انتخابی چین، ازبکستان و قزاقستان هستند. از چین خیلی خبر نداریم و با توجه به امکاناتی که در خود چین دارند حتما در کشور خود مشغول تمرین هستند. ازبکستان و قزاقستان اما در کنار قایقرانان برتر دنیا مثل چک و آلمان در آنتالیا مشغول تمرین هستند.

,

وی افزود: در هر صورت ما شانس کسب سهمیه در کانو داریم اما باید بجنگیم. رقابت سخت است و همه برای کسب سهمیه می‌آیند و انگیزه هم دارند. این شرایط کرونا هم باعث شده، همه کشورها یک آمادگی مجددی برای خود برنامه‌ریزی کنند و ما هم تلاش خود را کرده‌ایم و در فرصت باقی مانده هم با توجه به اینکه اردوها رسما آغاز شده، کار را دنبال می‌کنیم و به کسب سهمیه خوشبین هستیم.

,

پورعزیز همچنین گفت: فرصت زیادی نداریم و آمادگی بچه‌ها هم به حدی رسیده که وارد تمرینات تخصصی‌تر شویم و نقاط ضعف را برطرف کنیم. امیدواریم شرایط به نحوی پیش رود که بتوانیم نتیجه خوبی داشته باشیم و سربلند از مسابقات بازگردیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه