اخبار داغ

فرماندار اسلام آبادغرب:

طرح شهید سلیمانی مبتنی بر مدیریت هوشمند محدودیتها در اسلام آبادغرب در حال اجراست

طرح شهید سلیمانی مبتنی بر مدیریت هوشمند محدودیتها در اسلام آبادغرب در حال اجراست
جهانبخش حیدری گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی برمدیریت هوشمند محدودیتها به شیوه محله و خانواده محور در شهرستان اسلام آبادغرب در حال اجراست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جهانبخش حیدری در گفتگو با اسلام آباد خبر اظهار داشت: این طرح که با اهداف قطع زنجیره بیماری، کاهش ترددهای غیر ضروری، مدیریت تجمعات، اعمال محدویتهای هدفمند و پویا، افزایش فاصله گذاری اجتماعی و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل های ابلاغی و سر انجام کاهش بستری ها در بیمارستانها و مراکز درمانی و نهایتا پایین آوردن مرگ و میرها، تدوین و اجرایی می شود بدنبال حفظ سلامتی آحاد جامعه است.

 فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب گفت: سازوکار اجرایی این طرح در قالب یک قرارگاه کمیته های چند گانه و تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی تعیین شده که با فعال سازی این مجموعه ها ماموریت در مسیر انجام قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: علاوه بر بسیج، شبکه بهداشت مراکز و پایگاه های بهداشتی از ظرفیت اقشار مختلف بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امدادگران هلال احمر، سمن ها و همه دستگاهها به صورت ویژه  استفاده می شود.

حیدری در پایان نقش مردم را در کمک به اجرای طرح را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: شعار " هر خانه یک پایگاه سلامت " باید به یک عزم عمومی در خانواده ها برای حفط سلامتی مردم و حمایت از کادر درمانی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تبدیل شود تا بتوان در یک تعامل سازنده از جان شریف انسانها در مقابل این ویروس خطرناک محافظت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلام آباد خبر,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه