اخبار داغ

مسول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان مطرح کرد؛

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل اپیدمی کرونا

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل اپیدمی کرونا
حسین قراگوزلو از حضور ۳۱۶ تیم جهادی و ۹۰ تیم نظارتی در طرح شهید سلیمانی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین قراگوزلو، مسول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به طرح شیهد سلیمانی در راستای پیشگیری از کرونا گفت: باتوجه به تفاهم نامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر مقابله با همه گیری و شیوع ویروس منحوس کرونا طرحی به نام مبارک شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی منعقد گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه این طرح به همت نیروهای جهادی و بسیجی است افزود: در این طرح نیروهای داوطلب بسیجی در قالب تیم های مراقبتی، حمایتی و نظارتی در مراکز بهداشت حضور خواهند داشت.

,

مسئول سلامت و دفاع زیستی سپاه ناحیه همدان گفت: از روز سه شنبه ۱۱ آذر ماه دوره آموزشی این تیم ها به مدت سه روز انجام گرفته و در روزهای آتی در پایگاه های سلامت محلات و روستاها به صورت محله محور نسبت به انجام غربالگری خانه به خانه و اقدامات مراقبتی و حمایتی حضور خواهند یافت.

,

وی افزود: تعداد تیم های سازماندهی شده ۳۱۶ تیم با ترکیب نیروی داوطلب بسیجی، کارشناس بهداشت، سفیر سلامت و رابط سلامت می باشد.

,

قراگوزلو بیان کرد: حدود ۹۰ تیم برای نظارت بر اماکن، اصناف و…. از روز شنبه ۱۵ آذر به صورت عملیاتی با حضور نیروهای داوطلب بسیجی و کارشناسان بهداشت در سطح شهرستان حضور خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه