اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز:

طرح «حاج قاسم سلیمانی» در الیگودرز آغاز شد/ مردم گران‌فروشی داروخانه‌ها را گزارش دهند

طرح «حاج قاسم سلیمانی» در الیگودرز آغاز شد/ مردم گران‌فروشی داروخانه‌ها را گزارش دهند
ملاطاهری، سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز با اشاره به آغاز اجرای طرح «حاج قاسم سلیمانی» در الیگودرز گفت: نرخ مصوب فروش دارو باید رعایت شود بنابراین مردم در صورت مشاهده، گران‌فروشی داروخانه‌ها را گزارش دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله ملاطاهری در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در زمینه برخی اقلام دارویی شاهد گران‌فروشی‌هایی در سطح شهرستان هستیم که با این موارد برخورد می کنیم؛ شهروندان در صورت مشاهده گرانفروشی، به شبکه بهداشت اطلاع دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: برخی از داروها به دلیل اینکه از شرکت‌های داروسازی مختلفی هستند، این امکان وجود دارد که دارای قیمت‌های مختلفی باشند ولی ملاک اصلی برای داروخانه‌ها، نرخ مصوب برای فروش دارو است که بایستی رعایت شود.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان الیگودرز عنوان کرد: در جلسات ستاد مدیریت بحران شهرستان تذکرات لازم در زمینه اجرای اقدامات لازم برای جلوگیری از هرگونه تجمع کرونایی برای حفظ سلامت شهروندان بیان‌شده است ولی متأسفانه برخی نسبت به این تذکرات بی‌توجه هستند، در این راستا فرماندار محترم و مسئولان بایستی اقدام اساسی انجام دهند تا وضعیت شهرستان به سمت وضعیت بحرانی نرود.

,

وی تصریح کرد: حضور در تجمعات و مراسمات عزا و عروسی عامل اصلی ابتلا به کرونا در شهرستان است، از شهروندان تقاضا داریم برای حفظ سلامت خود، پروتکل‌های بهداشتی لازم را به‌صورت جدی رعایت کنند.

,

ملاطاهری در زمینه اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: امروز با همکاری شبکه بهداشت و بسیج ناحیه شهرستان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی انجام خواهد شد و نیروهای این طرح به‌صورت بلوک‌بندی در سطح محلات و منازل به جهت خدمات‌رسانی حضور خواهند یافت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه