اخبار داغ

مدیر کل حج و زیارت لرستان:

مابه التفاوت حج سال ۹۸ به حجاج لرستانی پرداخت می شود

مابه التفاوت حج سال ۹۸ به حجاج لرستانی پرداخت می شود
مصطفایی، مدیر کل حج و زیارت لرستان با بیان اینکه مابه التفاوت حج سال 98 بدون نیاز مراجعه حضوری به بانک واریز می شود گفت: در استان لرستان این وجه برای 1400 نفر پرداخت می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید مصطفایی در گفتگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: مابه التفاوت حج سال ۹۸ به حساب حاجیان پرداخت می شود و افرادی که سال گذشته به حج مشرف شده اند بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ هزار تومان به حسابشان واریز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: سال گذشته در استان لرستان هزار و  ۴۰۰ نفر در قالب ۹ کاروان به حج اعزام شدند که واریز وجوه از چند روز پیش آغاز شده و نیازی نیست حاجیان برای دریافت این وجه به بانک مراجعه کنند.

,

مدیر کل حج و زیارت لرستان تصریح کرد: افرادی که دارای حساب فعال بانک ملی هستند، این مابه التفاوت به حسابشان واریز می شود و افرادی که حساب بانک ملی آنها مشکل دارد و یا حسابی ندارند می توانند با کارت ملی مراجعه کنند تا وجه را دریافت نمایند.

,

مصطفایی عنوان کرد: افرادی که حساب آنها بسته شده، از طریق پیامک به آنها اطلاع داده می شود که برای دریافت مابه التفاوت اقدام کنند.

,

وی بیان کرد: با توجه به محدودیت ها و شرایط کرونایی نیازی نیست که همه زائران سال گذشته به بانکها مراجعه کنند و افرادی که حساب ندارند و تعدادشان اندک است برای دریافت به بانک مراجعه نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه