اخبار داغ

در استان کرمانشاه صورت گرفت؛

توقیف کامیون حامل داروهای قاچاق توسط سپاه

توقیف کامیون حامل داروهای قاچاق توسط سپاه
منوچهر رضایی از کشف ۳۳۴ قلم داروی قاچاق نایاب به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان سرپل ذهاب باتلاش پاسداران و بسیجیان عملیاتی نیروی زمینی سپاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منوچهر رضایی در گفتگو با بازی دراز اظهار داشت: برابر اعلام پلیس آگاهی شهرستان باهوشیاری و تیزبینی پاسداران و بسیجیان عملیاتی در ایست بازرسی مقطعی عوامل گردان حضرت حمزه سیدالشهداء(ع) لشگر عملیاتی حضرت نبی اکرم (ص)نیروی زمینی سپاه پاسداران مستقر در منطقه پشت تنگ یک دستگاه خودرو کامیون بنز مشکوک متوقف شده که با هماهنگی دادستانی خودرو موصوف مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب افزود: پاسداران نیروی زمینی سپاه در بازرسی از این کامیون تعداد ۳۳۴ قلم انواع آمپول و داروهای خارجی کمیاب و نادر از قبیل ریبوفلاوین _آمپول اگزان _نیدل دو کاناله فلزی ... به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال کشف کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز ,
,
,

وی تصریح کرد: در این راستا خودروی کامیون حامل داروهای قاچاق توقیف شده و متهم دستگیر شده توسط عوامل نیروی زمینی سپاه پاسداران با قرار لازم در اختیار عوامل انتظامی قرار گرفت.

رضایی در پایان افزود: با توجه به تحریم های ناجوانمردانه و ظالمانه دشمن و شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح منطقه و کشور قاچاق داروهای نادر و کمیاب جنایت علیه مردم است که انتظامی با جدیت تمام در تلاش می باشد تا با اخلالگران عرصه قاچاق دارو و اقلام بهداشتی برخورد قاطعانه کرده و با همکاری سایر یگانهای نظامی منطقه و با هماهنگی دادستان برای ریشه کن نمودن این معضل تلاش خواهد کرد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه