اخبار داغ

آغاز تحرکات نامزدهای احتمالی انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی؛

انتخابات سه گانه ۱۴۰۰ شهرستانهای بهار و کبودراهنگ و تبلیغات در فضای مجازی

انتخابات سه گانه ۱۴۰۰ شهرستانهای بهار و کبودراهنگ و تبلیغات در فضای مجازی
۲۸ خرداد ماه روز برگزاری انتخابات در سال ۱۴۰۰ تعیین شده است. در این روز دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهرها و روستاها به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، اما این انتخابات برای مردم دو شهرستان بهار و کبودراهنگ متفاوت با بقیه شهرهاست، چرا که مردم این دو شهرستان علاوه بر دو انتخاب ریاست جمهوری و شورای شهر باید نماینده خود در مجلس شورای اسلامی را نیز انتخاب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ انتخاب سه گانه ۱۴۰۰ حساسیت زیادی در جو دو شهرستان بهار و کبودراهنگ به وجود آورده و بیشتر از دو انتخاب ریاست جمهوری و شورای شهر شاهد تحرکات تبلیغاتی نامزدهای احتمالی انتخابات میان دوره مجلس در دو شهرستان هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

شرایط کرونایی حاکم بر کشور این روزها کار را برای رقبای انتخاباتی سخت تر کرده است، اینطور که به نظر می رسد این بیماری مرموز به این زودی ها قصد ندارد از دیار ما رخت بربندد.

,

از طرفی برخی تحلیلگران بر این عقیده اند که شیوع کرونا بر مشارکت اجتماعی مردم برای شرکت در انتخابات تاثیر مستقیم خواهد گذاشت و از طرفی کاسته شدن تبلیغات خیابانی و تجمعات ستادی اشتیاقی برای شرکت مردم در انتخابات نخواهد گذاشت.

,

در این روزها که بیشتر فعالیت ها از برگزاری کلاس های درسی تا جلسات و مراسم ترحیم همه به سوی مجازی شدن پیش می روند، پیش بینی می شود که این روند تا انتخابات ۱۴۰۰ ادامه دار شده و در تبلیغات انتخاباتی تاثیر مستقیم بگذارد؛ اینجاست که شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی و مکتوب بیشترین حرف را برای گفتن خواهند داشت.

,

تلگرام، اینستاگرام و واتساپ در حال حاضر بیشترین مخاطبین را در شهرستان بهار به خود اختصاص داده اند. هم اکنون رسانه های رسمی خبری شهرستان بیشترین محل رجوع مردم به اخبار محلی بوده و در کنار آن برخی پیج های غیر رسمی که فعالیتی مقطعی دارند بیشتر مخاطبین را به خود اختصاص داده اند.

,

در کنار این، کانالهای تلگرامی قدیمی خبری شهرهای مختلف شهرستان در کنار کانالهای خبری روستایی می تواند مهمترین محل تبلیغات مجازی کاندیداهای انتخاباتی باشد.

,

شنیده شده که برخی از کاندیداهای انتخاباتی از حالا با تیم های تبلیغاتی و فیلمسازی قرارداد بسته تا با تهیه و تولید محتوای رسانه ای همچون تیزر تبلیغی، مصاحبه های تخصصی و موشن گرافی در پی معرفی کاندید مورد نظر خود به مردم باشند.

,

در چنین شرایطی مدیریت فضای مجازی و بهره برداری بهینه از این فضا استراتژی بیشتر رقبای انتخاباتی است تا بتوانند بهره برداری درستی از آن کنند، این فضا نه تنها فرصت معرفی کاندیداهای متفاوت را بیشتر می کند، بلکه انتخاب را برای مردم نیز آسانتر خواهد کرد.

,

علی ای حال گویا فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در شرایط موجود کرونایی بیشترین محل مانور انتخاباتی خواهد بود، چرا که این فضا باید جای خالی شور و اشتیاق ستادهای انتخاباتی و تجمعات و تبلیغات خیابانی را پر کرده و مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کند و از طرفی محلی برای تبلیغات سازنده رقبای انتخاباتی باشد. حال باید بنشینیم و شاهد اتفاقات پیش رو باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه