اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:

محدودیت‌های دو هفته‌ای باعث خروج سبزوار از وضعیت فوق بحرانی شد

محدودیت‌های دو هفته‌ای باعث خروج سبزوار از وضعیت فوق بحرانی شد
مسلم گفت: محدودیت‌های کرونایی دوهفته‌ای اعمال شده در سطح سبزوار سبب خروج این شهرستان از وضعیت فوق بحرانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت‌وگو با صبح توس؛ با اشاره به دو هفته‌ محدودیت‌های کرونایی اعمال‌شده در سطح شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه این محدودیت‌ها باعث شد سبزوار که تا قبل از این در محدوده مشکی و فوق بحرانی قرار گرفته بود از شرایط فوق بحرانی عبور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه سبزوار در حال حاضر در آخرین وضعیتی که وزارت بهداشت برای شهرها اعلام کرده است در محدوده قرمز دسته‌بندی‌شده است عنوان کرد: البته سبزوار در محدوده پایینی ابن طیف قرارگرفته و این زنگ محدوده کمی از منطقه تحت پوشش را بر اساس محاسبات تخصصی شامل می‌شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به مؤثر بودن محدودیت‌های کرونایی و بابیان اینکه همراهی مردم و اصناف در این طرح بسیار مؤثر بوده است تصریح کرد: با روند کاهشی موارد ابتلا و بستری انتظار می‌رود تا دوشنبه سبزوار نیز از محدوده قرمز خارج‌شده و وارد رنگ نارنجی به لحاظ شیوع و گسترش ویروس قرار گیرد.

,

مسلم بابیان اینکه قرار گرفتن در یک محدوده رنگ به لحاظ شیوع تنها نمی‌تواند باعث کم یا زیادشدن تعداد مبتلایان باشد تأکید کرد: ماندگاری در این طیف‌ها است که باید با رعایت بیش‌ازپیش پروتکل‌ها و اینکه درمان این بیماری در بیمارستان نیست و در رفتار است توسط همشهریان به دست آید.

,

وی همچنین با اشاره به شهرستان‌های جوین جغتای خوشاب و داورزن که به‌عنوان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هستند افزود: این شهرستان‌ها از وضعیت نارنجی به وضعیت زرد رسیده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه