اخبار داغ

شهردار سرپل ذهاب:

مردم و بازاریان سرپل ذهاب در کاهش انتقال ویروس کرونا مشارکت خوبی دارند

مردم و بازاریان سرپل ذهاب در کاهش انتقال ویروس کرونا مشارکت خوبی دارند
صابر حیدری گفت: در راستای استمرار تعطیلی مبارزه با کرونا مردم و کسبه و بازاریان شهرستان سرپل ذهاب مشارکت خوبی داشتند و مسئولین نیز برای حفظ سلامتی مردم فعالیت جهادی دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار داشت: مشارکت مردم فهیم شهرستان برای پایبندی متعهدانه و مسئولانه به درخواستهای کادر درمانی و ستاد مرکزی مبارزه باکرونا و همکاری با نیروهای این ستاد بویژه در اجرای طرح تعطیلی کسبه و بازار و عدم حضور در پارکها و تفرجگاهها و آرامستان شهر قابل تشکر و قدردانی است.

وی همچنین گفت: تلاش های شبانه روزی کادر درمانی و پیگیریهای مستمر فرماندار و اعضای شورای شهر و کلیه همکاران خود در شهرداری و دیگر ادارات و ارگانهایی در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا نقش بسزایی داشته و در راه حفظ سلامت مردم به صورت جهادی فعالیت کردند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری علاوه بر مسدود نمودن ورودی پارکها و آرامستان شهر، همواره به صورت مستمر کلیه معابر و اماکن عمومی مانند پایانه مسافربری، جایگاههای پمپ بنزین، تاکسی ها، کشتارگاه، و سرویس های بهداشتی عمومی سطح شهر را ضدعفونی نموده است، از عموم شهروندان خواست ضمن رعایت نکات بهداشتی لازم کماکان از حضور غیرضروری در سطح شهر خودداری کنند.

شهردار سرپل ذهاب در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای عموم شهروندان، اظهار امیدواری کرد با یاری خداوند و همراهی آحاد مختلف جامعه در رعایت بهداشت فردی و عمومی، هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه