اخبار داغ

کارشناس اقتصادی:

اوضاع برای ادامه روند رشد بازار سرمایه فراهم است/ آگاهی و علم بازار ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد

اوضاع برای ادامه روند رشد بازار سرمایه فراهم است/ آگاهی و علم بازار ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد
کارشناس اقتصادی گفت: به نظر می رسد با توجه به شرایطی که در این بازار حاکم است، بهبود شرایط ادامه داشته باشد اما به این معنی نیست که ما هر روز یک روند صعودی در بازار را شاهد باشیم و رفت و برگشت های بازار و میل به پایین یا به بالای بازار در شرایط خوب بازار نیز امری طبیعی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی ابوالحسنی درگفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: بورس بعد از مدت ها که با افت رو به رو بود و بیش از 80 درصد از سهام ها در این روند نزولی همراه بوده و بعد از رشد قابل توجه دچار اصلاح شدند، در سه هفته اخیر وضعیت بهتری پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس اقتصادی تصریح کرد: به نظر می رسد با توجه به شرایطی که در این بازار حاکم است، بهبود شرایط ادامه داشته باشد اما به این معنی نیست که ما هر روز یک روند صعودی در بازار را شاهد باشیم و رفت و برگشت های بازار و میل به پایین یا به بالای بازار در شرایط خوب بازار نیز امری طبیعی است.

,

وی افزود: باید افراد حاضر در بازار آموزش های لازم را فرا گیرند، آموزش و آ"اهی ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهد و همچنین از رفتارهای روانی می گاهد اتفاقی که می تواند با رفتار غیر منطقی برخی از سرمایه گذاران با تاثیر دادن به عرضه و تقاضا، شرایط بازار را سخت کند.

,

ابوالحسنی ادامه داد: اینکه در بازار عدد خاصی را برای شاخص در پایان سال 99 تصور کنیم، منطقی نیست؛ در حال حاضر نیمه آذر ماه هستیم و سه ماهه زمستان را در پیش روی بازار داریم که البته تعطیلی های مختلفی در آن وجود دارد.

,

مهدی ابوالحسنی گفت: اینکه امسال آیا شاخص از سقف قبلی خود عبور خواهد کرد یا خیر، به نظر عبور از سقف قبلی یک شکل ایده ال برای بازار در امسال است و شاید با ادامه روند خوب بازار شاخص را در محدوده یک هزار و 800 در پایان سال تصور کنیم منطقی تر باشد هر چند که با ورود سرمایه به بازار و جان گرفتن اعتماد دوباره می تواند شرایط بازار متحول شود و حتی از سقف های خود بالاتر رود.

,

این کارشناس اقتصادی گفت: توصیه می کنم و تاکید می کنم سرمایه گذاران در این بازار حتما با آگاهی خرید و فروش کنند، تا بتوانند از سرمایه گذاری خود سود ببرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه