اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد:

مسببان گرانی نهاده‌های دامی در یزد شناسایی شدند

مسببان گرانی نهاده‌های دامی در یزد شناسایی شدند
مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از شناسایی مسببان گرانی نهاده‌های دامی در یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌اکبر مختاری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در خصوص گرانی نهاده‌های دامی در استان و چگونگی نظارت و برخورد با متخلفین، گفت: تعزیرات حکومتی یک نهاد رسیدگی به تخلفات است و دستگاه‌های نظارتی باید بازرسی، نظارت، کشف تخلف و برای تعزیرات ارسال کنند تا ما نسبت به رسیدگی به آن اقدام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد اضافه کرد: در بحث نهاده‌های دامی دستگاه‌هایی مانند صنعت و معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، دستگاه امنیتی و غیره باید بر آن نظارت کنند.

,

وی اذعان کرد: در پی بروز این مشکل و گران شدن نهاده‌های دامی، با دستگاه‌های ذیصلاح ورود کردیم و متوجه شدیم که متأسفانه افرادی به اسم اینکه مرغدار هستند و حتی پروانه کسب هم دارند ولی جوجه ریزی ندارند، در سامانه بازارگاه ثبت نام کردند و نهاده‌های دامی را با قیمت 3 هزار و 200 تومان تحویل گرفتند، با قیمت 14 هزار تومان به دلال دادند و دلال هم با قیمت 18 هزار تومان آن را به تولید کنندگان تحویل داده است.

,

مختاری با بیان اینکه اتفاقی افتاده بخشی از آن کشف شده و برخی هم در حال رصد است، اضافه کرد: بعد از ورود معاونت حقوق شهروندی دادستان، تعزیرات و دستگاه‌های ذیصلاح در بحث نهاده‌های دامی، تیمی مشترک از سوی تعزیرات حکومتی استان و مراجع ذیصلاح در حال رصد کردن سامانه بازارگاه است و عملکرد سه ماه گذشته نهادهای متولی را بررسی و در حال راستی آزمایی است که آیا واقعاً نهاده دریافت شده یا خیر و یا کسی که نهاده را دریافت کرده آیا اقدام به جوجه ریزی کرده یا خیر.

,

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد با بیان اینکه حجم پرونده‌های موجود در سازمان تعزیرات با حجم تخلفات در سطح جامعه اصلاً تناسب ندارد، افزود: سازمان تعزیرات حکومتی آماده دریافت تخلفات و رسیدگی به‌صورت جدی در حوزه‌های مربوطه است.

,

 

,

برخی از دستگاه‌های نظارتی در بحث عملکرد خود تجدیدنظر کنند

, برخی از دستگاه‌های نظارتی در بحث عملکرد خود تجدیدنظر کنند, برخی از دستگاه‌های نظارتی در بحث عملکرد خود تجدیدنظر کنند,

وی با تاکید بر اینکه نیاز است که برخی از دستگاه‌های نظارتی در بحث عملکرد خود تجدیدنظر جدی داشته باشند، گفت: شاید برخی از دستگاه‌ها علاقه‌مند باشند که کمتر با مباحث مختلف درگیر شوند ولی وقتی به تخلفات سطح جامعه، حجم پرونده‌ها و ورودی سال‌های گذشته نگاه و مقایسه می‌کنیم، می‌بینیم که اتفاق مدنظر ما و مردم عملی نمی‌شود.

,

مختاری اضافه کرد: تاکنون چندین پرونده از سوی سازمان صمت به ما اعلام شده ولی از سوی جهاد کشاورزی پرونده‌ای مبنی بر تخلف یا جرمی به دست ما نرسیده که احتمال دارد به سازمان صمت موارد را اعلام کرده باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه