اخبار داغ

مسئول گروه جهادی بسیج رسانه ای لنده مطرح کرد:

پخش آنلاین جشنواره عمار به همت گروه جهادی لنده+جزئیات

پخش آنلاین  جشنواره عمار به همت گروه جهادی لنده+جزئیات
مسئول گروه جهادی بسیج رسانه ای شهید آوینی شهرستان لنده از پخش آنلاین فیلم های جشنواره فیلم عمار در سایت این گروه جهادی به صورت رایگان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایمان محتشم در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس با اشاره به فعالیت رسمی گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی در شهرستان لنده گفت: این گروه با هدف تولیدات فاخر رسانه ای در حوزه های مختلف و به منظور تقویت جبهه انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف فرهنگی و تربیتی در سطح شهرستان لنده شرو ع به کار کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

, ,

وی افزود: گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی با طراحی یک سایت به آدرس http://avinylendeh.ir/live/علاوه بر پوشش فعالیت های این گروه اقدام به پخش آنلاین فیلم های این جشنواره عمار به صورت آزمایشی هر روزاز ساعت 9 الی 10 شب به مدت 2 ساعت پخش آنلاین فیلم های منتخب جشنواره عمار از طریق سایت این گروه جهادی را در دستور کار دارد.

, http://avinylendeh.ir/live/,

مسئول گروه جهادی رسانه ای شهید آوینی تصریح کرد: اعتقاد داریم که این بستر باعث انتقال فرهنگ ناب مقاومت و شهادت و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی در حوزه رسانه و تقویت باورهای و اندیشه های ارزشی در جامعه خواهدشد.

,

وی تاکیدکرد: پخش زنده مستند خاک منتظر از وب سایت گروه جهادی بسیج رسانه ای شهید آوینی شب گذشته به صورت آنلاین پخش شد که این مستند زیبا و فاخر از سری اکران های آنلاین جشنواره عمار می باشد که هر شب با ترافیک نیم بها می توانید این مستند های فاخر را با اینترنت نیم بها  مشاهده نمایید.

,

محتشم گفت: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان زیر12سال نیز از جمله اقداماتی است که طی چند روز گذشته از سوی این گروه جهادی برگزارشد.

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه