اخبار داغ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

فوتی‌های کرونایی یزد پیرتر از میانگین کشوری

فوتی‌های کرونایی یزد پیرتر از میانگین کشوری
سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: میانگین سنی فوتی‌های کرونایی یزد نسبت به کشور 5 سال بالاتر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم سلمانی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در گفتگو با یزدرسا، با اشاره به اینکه در حال حاضر 533 مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، گفت: از این تعداد 148 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری و در حال دریافت خدمات پزشکی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی میانگین سنی فوت‌شده‌های کرونایی در استان یزد را 72.5 سال اشاره کرد و افزود: میانگین سن فوت‌شده‌های کشوری 68 سال است که علت بالاتر بودن سن فوت‌شده‌های کرونایی در یزد هم به عوامل زیادی مربوط می‌شود.

,

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با بیان اینکه محدودیت‌های اعمال شده طی هفته‌های گذشته سبب کاهش بیماران بستری شده است، اظهار داشت: رعایت پروتکل‌ها از سوی شهروندان و همچنین اعمال محدودیت‌ها سبب شده که امروزه شاهد کاهش بیماران بستری در سطح استان باشیم.

,

سلمانی با تاکید بر اینکه شهروندان نباید با کاهش آمار مبتلایان، نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی‌توجه باشند، اعلام کرد: تغییر وضعیت شهرستان‌ها از قرمز به نارنجی نباید منجر به عادی انگاری در خصوص بیماری کرونا شود بلکه ما باید در هر شرایطی نسبت به رعایت پروتکل‌ها دقت نظر داشته باشیم.

,

وی با اشاره به اینکه تقاضای ما از شهروندان این است که از تجمعات خودداری کنند افزود: طبق آمارها، اکثر مبتلایان در تجمعات به این بیماری مبتلا شده‌اند که لازم است مردم نسبت به آن توجه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه